728 x 90

خودکشی در ایران,

گچساران - خودکشی یک دختر ۱۷ساله

-

خودکشی زنان  ننگی برای حکومت آخوندی
خودکشی زنان ننگی برای حکومت آخوندی
یکشنبه شب ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ دختر ۱۷ ساله گچسارانی اقدام به خودکشی کرد. این دختر جوان به دور از چشم خانواده خود، با استفاده از شال خود را به سقف انباری منزل حلق آویز کرد و متأسفانه جان باخت. خانواده وی پس از این‌که متوجه غیبتش در جمع خانواده شده بودند، پیکر بی‌جانش را در اتاق انباری منزل یافتند.
این حادثه در منازل شرکتی (شرکت نفت) در گچساران صورت گرفته است.
خاطر نشان می‌شود، خود کشی جوانان به‌خصوص دختران جوان در نظام آخوندی نتیجه بلافصل تأثیر بحرانهای رژیم ساخته با خانوارهای ایران و فشار فقر و محرومیت بر جوانان و حتی نوجوانان و کودکان است. یادآوری می‌شود در نظام آخوندی خودکشی در اثر فشارهای اجتماعی از جوانان به کودکان رسیده است، از جمله در روزهای 27 و 24 فروردین 95، دو دختر جوان در مهاباد و دیواندره، دست به خودکشی زدند. یک دختر ١٠ ساله در روستایی از توابع شهرستان دیواندره با وصل کردن طنابی به سقف اتاق خوابش، دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت. وی لیلا نام داشت و کلاس پنجم ابتدایی بود.

در مهاباد نیز روز سه‌شنبه ٢٤ فروردین 95 یک دختر جوان 20ساله که مریم ع معرفی شده و اهل روستای ”یارالی“ بود، اقدام به خودسوزی کرد.. به علت سوختگی شدید، این دختر جوان به بیمارستان ارومیه منتقل شد. پیش از آن هم در شامگاه شنبه 21 فروردین 95، جوان 21ساله ساکن روستای شیرین آباد دزفول، در اعتراض به فقر و بیکاری دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.
در یک نمونه تکان دهندهٴ دیگر روز شنبه 21فروردین 95 یک دختر نوجوان 15ساله تبریزی از طبقه دهم ساختمانی در خیابان دامپزشکی تبریز خود را به پایین پرت کرد و در دم جان سپرد. علت و انگیزه خودکشی این نوجوان تا کنون مشخص نشد، اما انتشار عکس این دختر نوجوان در لحظات قبل و بعد از خودکشی در سایتهای اینترنتی موجی از خشم و انزجار را علیه آخوندهای حاکم بر میهنمان برانگیخته است.
نگاه اجمالی به گوشه‌های دیگری از آمار خودکشی‌ها تنها در سه هفته اول سال جدید نشان از عمق فاجعه دارد.

-خود کشی یک معلم و ۴جوان ۱۶ تا ۲۳ساله در اطراف ارومیه در دو هفته اول سال ۹۵
-14فروردین خودکشی یک کارگر محروم در سقز
-16فروردین خودکشی کارگر جوان شیرینی پز در تهران
- 18 فروردین 95 خودکشی دختر جوان 18ساله در مازندران
و روز جمعه 20فروردین95 دختری15ساله به نام نازگل در تبریز دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84c0d462-b98b-4920-a8ba-1fd31d69d99b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات