728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعهای اعتراضی در مقابل استانداری رژیم در خرم‌آباد

-

تجمع اعتراضی کارگران شرکت پارسیلون در مقابل استانداری لرستان
تجمع اعتراضی کارگران شرکت پارسیلون در مقابل استانداری لرستان
رانندگان تاکسی و کارگران شرکت پارسیلون خرم‌آباد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
روز دوشنبه30فروردین 95 کارگران به جان آمده شرکت پارسیلون برای چندمین بار در مقابل استانداری رژیم در خرم‌آباد تجمع کردند و خواهان پرداخت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.
هم‌چنین رانندگان تاکسی خط برون شهری خرم‌آباد ـ بروجرد و خرم‌آباد ـ دورود در مقابل استانداری رژیم در لرستان تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض گسترده تاکسیرانان در شهرهای مختلف کشور

25فروردین 95 - ایلام - تجمع رانندگان تاکسی و خودروهای حمل و نقل بار
گروهی از رانندگان تاکسی و خودروهای حمل ونقل بار در ایلام صبح روز چهارشنبه 25فروردین 95 در اعتراض به افزایش بی‌رویه مالیات در محل میدان ایلام، تجمع کردند و خواهان کاهش مالیات از این قشر زحمتکش شدند.

17فروردین 95 - درگیری رانندگان تاکسی با مأموران سرکوبگر انتظامی در ولیعصر تهران

بنا‌ به گزارشهای دریافتی چند تن از رانندگان تاکسی ساعت13 ظهر روز سه‌شنبه 17فروردین، در خیابان ولیعصر- پارک وی، با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری زمانی به‌وقوع پیوست که مأموران انتظامی قصد د‌ستگیری چند دختر را داشتند، ولی اقدام آنها موجب تصادف و تشنج در خیابان گردید. به گفته شاهدان، دختران، توسط رانندگان تاکسی از محل دور شده و مأموران نتوانستند آنها را دستگیر کنند.

17فروردین 95 - سده - اعتصاب مجدد رانندگان تاکسی بی‌سیم

روز 17 فروردین‌ماه 95 رانندگان تاکسی بی‌سیمی سده (موسوم به خمینی شهر) در اعتراض به گم شدن 9 میلیارد تومان حق بیمه‌شان برای دومین روز متوالی دست به اعتصاب زدند.
رانندگان به جان آمده تهدید کردند که اگر به خواسته‌شان رسیدگی نشود و معلوم نشود که این میزان حق بیمه توسط چه افراد و یا ارگانی به سرقت رفته مجدداً اعتصاب می‌کنند و از رانندگان سایر صنفها نیز کمک خواهند گرفت.

14اسفندماه 94 - تهران - اعتصاب اصناف و تاکسیرانها

تهران - تاکسیرانهای تهران در اعتراض به پرداخت نشدن حق بیمه از طرف دولت مقابل ساختمان بیمه تاکسیرانی در خیابان ملک تجمع کردند.
آنها می‌گویند نزدیک به 4ماه از قطع بیمه رانندگان تاکسی می‌گذرد اما هنوز هیچ مقام مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست. رانندگان به جان آمده افزودند تعدادی از رانندگان تاکسی خود یا اعضا خانواده‌شان دچار بیماریهایی هستند که باید فوری به بیمارستان مراجعه کنند ولی متأسفانه دفترچه‌های بیمه ما تمدید نمی‌شود. کسی هم درآمد آن‌چنانی ندارد که از پس مخارج سنگین درمانی برآید. این تجمع اعتراضی روز 12اسفند برگزار شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a821c0b4-7546-4b9d-9960-7da856a7dc32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات