728 x 90

کارشناس حکومتی: در حال حاضر به اوج و چالش اصلی مذاکره نزدیک می‌شویم

مصطفی خوش‌چشم
مصطفی خوش‌چشم

مصطفی خوش‌چشم کارشناس حکومتی با اذعان به بن‌بست مرگبار مذاکرات هسته‌یی و سردرگمی سران نظام، به چشم‌انداز تیره و تار پیش روی نظام اعتراف کرد.
وی گفت:... در حال حاضر به اوج و چالش اصلی مذاکره نزدیک می‌شویم. با شروع این وقفه در روند گفت و گوها رسانه‌های غربی و ضدانقلاب در تلاش‌اند تا این‌گونه نشان دهند که مذاکرات به بن‌بست رسیده است.
... رسانه‌های غربی می‌خواهند با افکار عمومی مخاطبین داخل ایران را دچار ابهام کنند و با ایجاد تلاطم در افکار عمومی بازارهای با قدرت نخ‌شوندگی بالا مثل بازار دلار را دچار ارتعاش و لرزش‌های شدید کنند تا به این شکل سطح نگرانی در افکار عمومی و در میان مقامات مذاکره‌کننده را بالا ببرند و از طرفی هم یک فشار روانی به‌طرف ایرانی وارد کرده تا با هر چه نزدیک‌تر شدن به موعد و ضرب‌الاجل ساختگی طرف مقابل تیم ایران بیش‌ازپیش تحت‌فشار قرار گیرد و به خواسته‌های طرف مقابل تن دهد...
بنابراین باید بیش‌از‌پیش احتیاط به خرج داده شود و از پیش انواع سناریو‌های بد را پیش‌بینی کرد و برای آنها چاره اندیشید (روزنامه حکومتی سیاست روز ۱۴بهمن). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/386f039b-018d-42e3-b83e-a8cef582fe1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات