728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان و اصناف در شهرهای ایلام، سنندج، کرمانشاه و میناب

-

تجمع اعتراضی مقابل شهرداری میناب - آرشیو
تجمع اعتراضی مقابل شهرداری میناب - آرشیو
پرداخت نشدن حقوق و چپاول اموال مردم موضوع 5 رشته اعتراض و اعتصاب کارگران و کارمندان و اصناف به جان آمده از ستم رژیم در 4 شهر میهن است:

در ایلام تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت تولید کفش امید صبح روز دوشنبه 30 فروردین 95 در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق در محل شهرک صنعتی ایلام تجمع کردند و خواهان رسیدگی به شکایات و پرداخت حقوقهای پرداخت نشده خود شدند.


در ایلام همچنین در صبح روز دوشنبه 30فروردین گروهی از پرسنل قرارداد انبوه ارگان موسوم به جهاد دانشگاهی دانشگاه آزاد دست به تجمع اعتراضی زدند. اعتراض آنان به پرداخت نشدن 3ماه حقوق و تبدیل نشدن وضعیت شغلی که مدتها است در بلاتکلیفی هستند بود. این اعتراض در محل این ارگان در خیابان 24متری ولیعصر ایلام برگزار شد.

در سنندج تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت آسانسور سازی آبیدر در صبح روز دوشنبه 30 فروردین برگزار شد. این تجمع در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حقوق انجام شد. کارگران به جان آمده در محل دفتر این شرکت در شهرک صنعتی سنندج گرد آمدند و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.


در کرمانشاه گروهی از کارگران شرکت گلچین غذای البرز در صبح روز دوشنبه 30 فروردین 95 دست به تجمع اعتراضی زدند. کارگران معترض می‌گفتند علاوه بر 2ماه حقوق، پاداش عیدی آنان نیز پرداخت نشده است. کارگران در محل این شرکت در دیزل‌آباد کرمانشاه تجمع کردند و خواهان بلادرنگ مطالباتشان شدند. این کارگران که کارشان بسته بندی قند و شکر و مواد شیرینی است می‌گویند هر بار به بهانه‌یی پرداخت حقوقشان به تعویق افتاده است و کسی هم کار ندارد که آنان شب عید را چگونه بدون دریافت حقوق گذرانده‌اند.


میناب: خبر تکمیلی تجمع اعتراضی مردم میناب در روز جمعه 27فروردین در اعتراض به غارت مغازه‌ها توسط نیروی انتظامی؛ بنا‌به گفته یکی از شهروندان در رابطه با تجمع اعتراضی مردم میناب در روز جمعه 27فروردین در اعتراض به غارت مغازه‌ها توسط نیروی انتظامی این دزدی در چند نوبت بوده است و مأموران نیروی انتظامی در همدستی با دادستان ارتجاع در میناب دست به این سرقت زده‌اند.
بازاریان و سایر اهالی روز پنجشنبه 26فروردین 95 با هم قرار گذاشته و روز جمعه با بستن مغازه‌ها دست به تجمع و اعتراض زده‌اند. مردم خواستار دستگیری و محاکمه عوامل این دزدیها شده‌اند مردم علیه نیروی انتظامی شعارداده‌اند.
به علت گستردگی تجمع در روز جمعه 27فروردین در اعتراض به غارت مغازه‌ها، عوامل حکومتی در شهر از جمله فرماندار و دادستان جنایتکار رژیم در میناب در تجمع حاضر شده‌اند. فرماندار رژیم از ترس ادامه اعتراض در مقابل مردم دست به عقب‌نشینی زده و به دزدی مزدوران انتظامی اذعان کرده و گفته است کار آنها اشتباه بوده است و دیگر چنین کاری انجام نخواهد شد.
اما مردم این اظهارات را قبول نکرده و خواستار بازگرداندن اموال و مجازات عاملان شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c63f332-7bb8-4f32-a2ae-6cefac1e0dff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات