728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتصاب و اعتراض کارگری و مردمی در شهرهای ایلام، پاوه و کرمانشاه

-

--
--
روز چهارشنبه 25 فروردین اعتصاب و اعتراض اقشار مختلف مردم در شهرهای غربی میهن جریان داشت:

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل شرکتی اداره راه وترابری

در ایلام گروهی از پرسنل شرکتی اداره راه وترابری ایلام صبح روز چهارشنبه 25فروردین 95، در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوقهای پرداخت نشده و 8ماه حق اضافه کاری که قرار بود سال 94 پرداخت شود، دست به تجمع زدند. این تجمع در محل اداره راه و ترابری ایلام در بلوار جنوبی موسوم به امام برگزار شد.

ایلام - تجمع رانندگان تاکسی و خودروهای حمل و نقل بار

گروهی از رانندگان تاکسی و خودروهای حمل ونقل بار در ایلام صبح روز چهارشنبه 25فروردین 95 در اعتراض به افزایش بی‌رویه مالیات در محل میدان ایلام، تجمع کردند و خواهان کاهش مالیات از این قشر زحمتکش شدند.
 

پاوه - تجمع اعتراضی کارگران شرکتی و قراردادی اداره تعاون روستایی

 تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکتی و قراردادی اداره تعاون روستایی صبح روز چهارشنبه 25فروردین 95 برگزار شد. این تجمع در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حقوق و مزایای شغلی در محل اداره تعاون و امور روستایی شهرستان پاوه انجام شد. کارگران به جان آمده اعلام کردند تا حصول خواسته‌هایشان به‌کار باز نمی‌گردند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران و کارکنان شرکت کلوچه سازی

در کرمانشاه تجمع اعتراضی گروهی از کارگران و کارکنان شرکت کلوچه سازی اعتماد صبح روز چهارشنبه 25فروردین 95 برگزار شد. این تجمع در اعتراض به وضعیت نامناسب حقوق و همچنین 2 الی 3ساعت بیگاری بدون حقوق در روز که از طرف کارفرما تحمیل می‌شود شکل گرفت. کارگران خواستار پرداخت حق‌الزحمه ساعتهای بیگاری شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15f0a47e-ea25-40d3-9d69-70983dd5504e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات