728 x 90

فقر و بيكارى,فساد اقتصادى,

ابعاد فاجعه‌بار زنان خیابانی و پیش فروش جنین و کودکان کار

-

پیش فروش جنین و کودکان کار در ایران تحت حاکمیت آخوندها
پیش فروش جنین و کودکان کار در ایران تحت حاکمیت آخوندها
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس با عناوین ”تازه واردانی به دنیا از ریشه کارتن خوابی! و 2 میلیون تومان بهای کودکان کار آینده“ به گوشه‌یی از فاجعه انسانی در ایران تحت حاکمیت آخوندها اعتراف کرد.

این منبع روز 24فروردین نوشت: ”این روزها شمار کودکانی که از مادرانی مانند افسانه متولد می‌شوند رو به افزایش است. همین چند روز پیش بود که فاطمه دانشور عضو شورای شهر خبر از زایمان زن 21ساله کارتن خواب در یکی از بیمارستانهای تهران را داد“.

وی با تأیید این اتفاق در اینستاگرام خود نوشت «این دختر 21ساله اهل اراک 10 بار سابقه فرار از خانه دارد. پدر کودکش را نمی‌شناسند و آن طور که دختر 21ساله گفته، پدرش او را نمی‌خواهد».

لیلا 30ساله 10سال است که سقف بالای سرش آسمان کم ستاره دره فرحزاد است. او بارها از سوی مردان کارتن خواب مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یک بار هم فرزند نامشروع حاصل کارتن خوابی را به دنیا آورده است.

وی می‌گوید روزی که فهمید باردار است و تصمیم به فروش نوزاد متولد نشده خود گرفت. لیلا جنین 7ماهه خود را پیش فروش کرده و برای به دنیا آوردن نوزادی سالم 2 میلیون تومان از اربابان کودکان کار گرفته بود.

افزایش زنان معتاد و کارتن خواب

خبرگزاری حکومتی فارس افزود: ”شاید سازمان بهزیستی بتواند اکنون که تعداد این کودکان و زنان کارتن خواب محدود است، از فرزندان حاصل کارتن خوابی که پدرشان مشخص نیست نگهداری کند اما با توجه به هشدار مسئولان نسبت به افزایش تعداد زنان معتاد متجاهر و کارتن خواب، در آینده میزان متولدین کارتن خوابی نیز افزایش می‌یابد و آن زمان است که بهزیستی نیز توان نگهداری این کودکان را نخواهد داشت“.

به گزارش این خبرگزاری حکومتی سخنگوی ستاد به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر رژیم گفت: اگر‌چه زنان 10 درصد تعداد معتادان را تشکیل می‌دهند اما ما شاهد هستیم که مرگ زنان معتاد نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است که این موضوع حکایت از این دارد که اعتیاد زنان را زودتر به آخر خط می‌رساند و دیگر این‌که زنان اعتیاد خود را از روانگردانها آغاز می‌کنند.

افشار نسبت اعتیاد در مردان و زنان را 9 به 91 عنوان کرد و گفت:‌ 10سال گذشته از مجموع تعداد معتادان ما تنها 5 درصد را زنان تشکیل می‌دادند، اما در حالی که تعداد کلی معتادان افزایش نیافته است، تعداد زنان معتاد ما از 5 درصد به 9 درصد رسیده است که این مسأله جای نگرانی دارد.

3000 زن کارتن خواب در تهران

در مورد آمار فعلی زنان کارتن خواب، تلویزیون رژیم روز 8خرداد 94 گفت: ”پایتخت حدود 15هزار کارتن خواب دارد که نود درصد کارتن خوابها اعتیاد دارند. تعداد زنان کارتن خواب در تهران بیش از 3هزار نفر است. آمار زنان کارتن خواب در حال افزایش است… اعتیاد و فرزندان کار از جمله نتایج کارتن خوابی هستند. تعداد کارتن خوابها رو به ازدیاد است، چرا که مهاجرت نامعقولانه به تهران رو به افزایش است “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4be2440-e281-40b5-a97b-1eb1791cdc24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات