728 x 90

تشدید سرکوب ,

اهواز - مأموران امنیتی پس از شلیک به یک جوان وی را ربودند

-

دستگیری جوانان توسط ماموران سرکوبگر رژیم در اهواز - آرشیو
دستگیری جوانان توسط ماموران سرکوبگر رژیم در اهواز - آرشیو

اهواز - شلیک مأموران امنیتی به یک جوان و ربودن وی


روز شنبه 21 فروردین‌ماه 95 یکی از جوانان اهوازی هنگام عبور از یک پست ایست و بازرسی مورد هدف گلوله مزدوران این پست بازرسی قرار می‌گیرد. مزدوران مدعی بودند ابتدا به این جوان ایست داده‌اند. ولی به‌دلیل سر و صدای محیط وی صدای ایست ر ا نشنیده است.
شاهدان گفته‌اند مزدوران بلافاصله با نشانه‌گیری سر این جوان دو گلوله به او شلیک کردند. یک گلوله به فک وی اصابت کرد و گلوله دیگری به گردنش خورد. مزدوران وی را به بیمارستان منتقل کرده و بعد از عمل جراحی بلافاصله او را به یکی از ساختمانهای اداره اطلاعات اهواز منتقل می‌کنند. تا کنون از سرنوشت این جوان اطلاعی در دست نیست.

در مورد دستگیریهای کور جوانان اهواز بیشتر بخوانید:

روز شنبه 8 فروردین 95 نیروهای سرکوبگر رژیم با یورش به یک رستوران در خیابان فرحانی 20تن از جوانان حاضر در این رستوران را دستگیر کرده و با خود به نقطه نامعلومی بردند.

در یورشی دیگر که حوالی نیمه‌شب همان روز و به‌صورت وحشیانه انجام شد نیروهای سرکوبگر تعدادی از جوانان را در منطقه موسوم به انقلاب دستگیر کرده و به اطلاعات اهواز منتقل کردند. مراجعه خانواده‌های دستگیر ‌شدگان هم از سوی مأموران اطلاعات بدنام اهواز بی‌پاسخ مانده است.
صبح روز سه‌شنبه دهم فروردین‌ماه 95 نیز نیروهای سرکوبگر رژیم یک خودرو پراید را در خیابان 22بهمن در تقاطع کوی انقلاب و شهدای اهوازی متوقف کردند و چند جوان سرنشین آن را دستگیر کردند. نیروهای سرکوبگر بلافاصله به این جوانان دست‌بند زده و سوار خودروی خود کرده و به مقر شماره 17 موسوم به مقر هادی منتقل کردند. از سرنوشت این جوانان اطلاعی در دست نیست.

کارگزاران رژیم در اهواز به مراجعه خانواده‌های دستگیر ‌شدگان پاسخی نداده حتی مکان بازداشت آنها را هم نگفته‌اند.
لازم به ذکر است که نیروهای سرکوبگر رژیم در وحشت از خیزش مردم برای ایجاد ارعاب طی چند هفته اخیر تعداد زیادی از جوانان اهوازی را به‌صورت کور در مناطق مختلف شهر دستگیر کرده‌اند، این دستگیریها به عمد در انظار عموم انجام شده است.

شایان ذکر است که این دستگیریها به‌دنبال تجمعات اعتراضی مردم است که بعد از درگیریهای نیروهای رژیم با دستفروشان و سایر اقشار در اهواز به راه افتاده است. ایادی حکومتی
با این دستگیریهای کور، برای مهار اعتراضات مردمی قصد ارعاب مردم را دارند.

این اقدامات سبعانه علاوه بر شهر اهواز در شهرها و شهرک های اطراف و نزدیک به اهواز نیز جریان داشته است. از جمله یورش و دستگیری جوانان در شهرهای شادگان و کوت عبدالله، و کنعان محله در حومه اهواز.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01ae2809-96cd-4ef7-b472-0f4bbed85911"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات