728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله بی‌سابقه آخوند صادق لاریجانی به رفسنجانی

-

رفسنجانی - صادق لاریجانی
رفسنجانی - صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی سر دژخیم قضاییه رژیم آخوندی روز دوشنبه 16فروردین 95 طی سخنانی در قوه قضاییه، اظهارات رفسنجانی را که گفته بود دنیای آینده، دنیای مذاکره است نه موشک مورد حمله قرار داد و آن را خیانت خواند و خواهان برخورد قانونی با وی شد.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس که اظهارات او را درج کرده نوشت: ”رئیس قوه قضاییه تضعیف، تخریب و زیر سؤال بردن توانمندیها، تلاشها و دستاوردهای نظامی، امنیتی و موشکی کشور را به بهانه آزادی بیان، خیانت به کشور و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران دانست و از دادستانهای سراسر کشور خواست تمامی سخنان و تحرکات در این زمینه را رصد و با آن برخورد قانونی کنند“.

این خبرگزاری افزود: ”آملی لاریجانی ابراز برخی سخنان و اظهارنظرها درباره این‌که امروز زمان موشک نیست بلکه وقت مذاکره است را در شرایط کنونی کشور و جهان نادرست توصیف کرد و با بیان این‌که به کار بردن چنین تعابیری اگر آگاهانه باشد خیانت به کشور است افزود: اگر دانشمندان هسته‌یی و جوانهای با استعداد ما نبودند و این میزان از غنی‌سازی را نداشتیم آیا غربیها پای میز مذاکره می‌آمدند“.
سر دژخیم قضاییه افزود: ”عده‌یی با ادعای آزادی بیان، راهبردهای مهم امنیتی کشور را زیر سؤال می‌برند و در طریق تضعیف و تخریب توانمندیهای امنیتی نظام، گام بر می‌دارند و البته گویا مرسوم شده است که عده‌یی به بهانه آزادی بیان بسیاری از توانمندیها و دستاوردهای عرصه‌ها و ارکان مختلف نظام را زیر سؤال ببرند و از جمله در این میان قوه قضاییه را نیز تخریب و تضعیف کنند“.

وی با اشاره به این‌که اگر توانایی موشکی کشور را زیر سؤال ببریم و به بهانه نقد آن را تخریب و تضعیف کنیم به کشور خیانت کرده‌ایم افزود: ”زیر سؤال بردن توانایی‌های دفاعی، امنیتی و نظامی کشور، عملکردها و اصول و آرمانهای نظام به بهانه نقد از سوی افراد مختلف، منصفانه نیست و نباید در کشور باب شود. و نباید صحنه را برای ورود افرادی که توانمندیهای امنیتی، نظامی و آرمانها و اصول نظام را تخریب و تضعیف می‌کنند باز گذاشت“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d11002be-b1e2-4713-9d5e-dd8d39b6ecb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات