728 x 90

تشدید سرکوب ,

امام جمعه رژیم د‌ر قم و ورامین: می خواهند مجاهدین را تطهیر کنند

-

آخوند هاشم حسینی بوشهری
آخوند هاشم حسینی بوشهری
امام جمعه‌های رژیم در قم و ورامین روز جمعه در نمایش جمعه‌های این شهر نسبت به انتشار فایل صوتی منتظری و افشای قتل‌عام 67 به دستور خمینی جلاد سوز و گداز کردند.

آخوند هاشم حسینی بوشهری در نمایش جمعه قم گفت: «این روزها در داخل و خارج از کشور در راستای تطهیر (مجاهدین) تلاش می‌کنند… حرکات مذبوحانه‌ای در این زمینه در حال انجام است و آنان می‌خواهند چهره امام و انقلاب را مخدوش کنند».

وی افزود: (مجاهدین) … به مردم هم رحم نکردند اما امروز عده‌یی می‌خواهند آن‌ها را تطهیر کنند که این اقدام به نفع دنیا و آخرت آنها نیست».

همچنین آخوند محسن محمودی در نمایش جمعه ورامین برای پرده‌پوشی قتل‌عام مجاهدین در سال 67 در زندانهای رژیم گفت: «کارنامه (مجاهدین) آن‌قدر آلوده است که با آب زمزم هم نمی‌توان آن را پاک کرد اما امروز دستهای پیدا و پنهانی درصدد تطهیر (مجاهدین) هستند تا احکام انقلابی و برخورد مقتدارنه امام راحل با این عناصر پلید را زیر سؤال ببرند».

وی افزود: «از طرفی آل سعود با این (مجاهدین) پیوند می‌خورد و همان‌طور که در خبرها آمده بود، عربستان سعودی از مریم رجوی برای حضور در مراسم حج دعوت کرده است، این در حالی بوده که آل سعود قاتل هزاران زائر مظلوم و بی‌دفاع به حساب آمده و در جرم و جنایت، دست کمی از (مجاهدین) ندارد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c96bc3c-8593-465c-8514-2c969518759b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات