728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تشدید جنگ قدرت میان خامنه‌ای و رفسنجانی

-

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران - حمله به باند رفسنجانی - روحانی
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران - حمله به باند رفسنجانی - روحانی
بحران در رأس حاکمیت آخوندی و تکرار حملات  خامنه‌ای به رفسنجانی و روحانی توسط مهره‌های وی هم‌چنان ادامه دارد.

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران گفت: بعضی از خواص با زاویه گرفتن از ولایت در خلاف جهت منافع نظام اقدام می‌کنند ولی باید بدانند خوش‌خدمتی به استکبار اول از همه باعث نابودی خود آنان خواهد شد. وی افزود عقب‌نشینی فقط یک قدم دو قدم نیست، بلکه تسلیم کامل است. (انتخاب)

یک رسانه باند خامنه‌ای نوشت: چه شده که رفسنجانی با تیغ زبان همان کاری را می‌کند که کاخ سفید به تیغ تحریم قصد آن را دارد؟ رفسنجانی موشکها را دوست ندارد یا نهاد سازنده و متولی موشکها را؟ (وطن امروز)

پاسدار رمضان شریف از سرکردگان سپاه پاسداران گفت: دشمن همواره به‌دنبال ایجاد یک دوقطبی میان سپاه و دولت است... برخی مسئولان فعلی نیز همین کار را دنبال می‌کنند... دشمن می‌خواهد با دامن زدن به مسائل هسته‌یی و موشکی یک دوقطبی ایجاد کند. (انتخاب)

بحران نمایش انتخابات هم‌چنان گریبانگیر حاکمیت آخوندهاست.

به‌رغم حملات آخوندهای باند خامنه‌ای، آخوند غرویان اعلام کرد، رفسنجانی برای ریاست خبرگان رقیبی ندارد. وی گفت: من شخصی را که در حد و اندازه رفسنجانی باشد تا با وی بر سر ریاست مجلس خبرگان رقابت کند نه می‌بینم و نه می‌شناسم.

آخوند یونسی، وزیر قبلی اطلاعات رژیم و مشاور آخوند روحانی نیز گفت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 هیچ‌کس توان رقابت با روحانی را نخواهد داشت. (خبر آنلاین)

از سوی دیگر آخوند سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت: هنو مهر تأیید انتخابات خشک نشده یک عده سخن از انتخابات بعدی می‌زنند که این اقدامات زودتر از موعد نیز ناخوشایند است.

باند خامنه‌ای به حملات خود به دولت روحانی بر سر زهر اتمی و برجام ادامه می‌دهد.

پاسدار کوثری عضو مجلس ارتجاع گفت: باید برای رآکتور 40 مگاواتی اراک، جایگزین 20 مگاواتی قرار می‌گرفت در حالی‌که قبل از این‌که توافقی شود این رآکتور با سیمان از بین رفت و این ناقض برجام بود. (تهران نیوز)

یک رسانه‌ باند خامنه‌ای نیز با سوز و گداز نوشت: معدن اورانیوم ساغند یزد که از 3ماه پیش در سیر تعدیل نیرو و فسخ قرارداد با پیمانکاران خود قرار گرفته بود در آستانه تیر خلاص قرار گرفته و استخراج کانسنگ اورانیوم از این معدن استراتژیک متوقف شده است. (وطن مروز)

ترقی از سرمداران باند مؤتلفه گفت: (آمریکا و غرب) 7 برجام (برای ما) طراحی کرده‌اند. برجام اول سلب توان اتمی از (نظام) بود.

وی از جمله از برچیدن سامانه موشکی، از بین بردن (محتوای نظام)، سلب حمایت نظام از عوامل منطقه‌یی خود، شکل‌گیری سیستم همکاری منطقه‌یی (نظام) با آمریکا و در نهایت سازش با آمریکا در مسائل جهانی و منطقه‌یی به‌عنوان برجامهای بعدی نام برد. (تابناک)

حبیبی سرکرده باند مؤتلفه نیز گفت: ”تحریم‌ها نه لغو شده و نه تعلیق ”. دارایی‌های بلوکه شده آزاد نشده است، سوئیفت در عمل هم‌چنان مسدود است، به شرکتهای خارجی اجازه سرمایه‌گذاری در ایران داده نمی‌شود و تحریم‌ها در یک افق مبهم در حال افزایش است. (فارس)

عراقچی، معاون وزارت‌خارجه رژیم در پاسخ به این حملات گفت: در داخل، فضا علیه (دولت) تخریب می‌شود؛ صدا و سیما مرتب می‌گوید تحریمها مانده و سوییفت باز نشده. در ده سال گذشته، تلویزیون به تحریمها و قطعنامه‌ها نمی‌پرداخت (اما) اکنون جای تعجب است که این روزها به دلار علاقمند شده‌اند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d52e311a-1e39-4ce7-b5f7-7898f04f544d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات