728 x 90

چهارشنبه سوري,

سوز و گداز گماشته خامنه‌ای در نمایش جمعهٴ تهران از بحرانهای داخلی و خارجی نظام

-

آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی
 آخوند موحدی کرمانی 28اسفند94 در نمایش جمعهٴ آخرسال تهران  به سوز و گداز از بحرانهای نظام پرداخت، وی بدون اشاره به شعارها و ابراز نفرت مردم از نظام ولایت فقیه در روز چهارشنبه‌سوری از این‌که این روز را از سر گذرانده‌اند ابراز خشنودی کرد و سپس با سوز و گداز گفت: چهارشنبه‌سوری را در عقب سر گذاشتیم، من واقعاً متاسفم، واقعاً متاسفم حالا خیلی جای تأسف است که این صحنه‌ها در کشور ایران اتفاق بیفتد. هر کس بشنود ملامت می‌کند. هر کس بشنود ناراحت می‌شود. می‌گوید مردم رشید ایران چرا؟ آخر این چه کاری است. من به مسئولان توصیه می‌کنم برای سالهای آینده در فکر یک طرح، برنامه باشند که در این برنامه هم بتوانند نوجوانها، جوانان خودشان را تخلیه کنند.
آخوند موحدی کرمانی ضمن دود و دمهای ضداستکباری، به عقب‌نشینی و غلط کردم گویی از قدرت‌نمایی پاسداران پرداخت و از جمله گفت: ما در درون خودمان، خودمان را قوی می‌کنیم، مجهز می‌کنیم برای دفاع، نه برای حمله، آمریکا می‌گوید نخیر حق ندارید. عجب، حق نداریم خودمان را قوی کنیم، حق نداریم دفاعمان را قوی‌تر بکنیم، مجهزتر باشیم. آمریکا، تو دستور میدی که ما ضعیف بمانیم، روت سیاه.
وی ضمن سوز و گداز از نامگذاری تروریستی حزب‌الشیطان و با نگرانی از انزوای ولی‌فقیه ارتجاع در حوزه ها، برای مخالفان خامنه‌ای خط‌ و نشان کشید و گفت: باید بزرگان حوزه‌های علمیه به‌ویژه حوزه مقدس قم ریشه انقلابی نبودن را بخشکانند و در مقام دفع و رفع باشند. صاحبان این تفکر خطرناک اگر وجود دارد، باید بدانند که اینها از مردم ایران جدا هستند و نیستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f6e8711-7e7e-49fd-a496-efeb7e41a1a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات