728 x 90

دخالتهای ایران,جنگ ايران و عراق,

انتشار تصاویر مستند از اعدام جمعی اسرای عراقی توسط رژیم ایران + عکس

-

 -
-
سایت ایلاف با انتشار مجدد تصاویر مستند اعدام جمعی اسرای عراقی توسط رژیم خمینی که ۳۴سال پیش توسط سازمان مجاهدین خلق ایران افشا‌ شده بود نوشت: 34سال پس از این‌که این سازمان در اکتبر 1982 (1361) اعدام صدها تن از اسرای دست و چشم بسته عراقی توسط رژیم ایران را افشا کرد، یک نماینده مجلس رژیم ایران به کشتار اسرای جنگی در همان تاریخ اعتراف کرد که تأیید و اثبات افشاگری سازمان مجاهدین خلق است.

اما همانند پرونده اتمی رژیم، این جنایت بزرگ ضدانسانی نیز ”در زیر سیاست کثیف مماشات با رژیم آخوندها سانسور شد “.

ایلاف نوشت: ”به اعتراف نادر قاضی‌پور نماینده مجلس رژیم ایران اخیراً گفت که خود وی همراه با گروهی دیگر از نیروهای رژیم حدود 700 اسیر عراقی را سر بریده‌اند“..

‌سازمان مجاهدین خلق برای اولین بار در 1اکتبر 1982 طی اطلاعیه رسمی اعدام اسرای دست بسته جنگی عراقی به‌طور دستجمعی توسط سپاه پاسداران رژیم ایران را افشا کرد و عکسهای آن را نیز منتشرکرد. اما سیاست کثیف مماشات اجازه نداد سردمداران این رژیم به‌عنوان جنایتکاران جنگی به پای میز عدالت کشانده شوند.

ایلاف نتیجه‌گیری کرد که: این امر دیدگاه مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران را تأیید می‌کند که معتقد است دیکتاتوری مذهبی و تروریستی در ایران پدر خوانده داعش و منبع اصلی تغذیه سیاسی و اجتماعی امثال داعش است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6729544d-12c9-4755-a34c-78040307629b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات