728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,اخبار اروپا,

نگرانی رژیم آخوندی از استمرار تحریمها توسط بانکهای اروپایی

-

استمرار تحریمها
استمرار تحریمها
رژیم آخوندی از ادامه تحریمها ابراز نگرانی کرد. تلویزیون رژیم روز جمعه14اسفند94 گفت:
«تجار و بازرگانان آلمانی می‌گویند مقامات آمریکا هم‌چنان به کشورهای هم‌پیمان خود از جمله آلمان فشار می‌آوردند که با ایران قرارداد همکاری امضا نکنند.
پس از اجرای توافقنامه هسته‌ای آلمانیها اولین کشوری بودند که هیأت عالیرتبه اقتصادی را به‌ریاست قائم‌مقام صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی‌شان روانه ایران کردند تا شرایط را برای همکاری و امضای توافقنامه‌های اقتصادی بسنجند.
اما در این میان بانکها هستند، بانکهای بزرگ آلمانی به سبب هشدار و تهدیدات آمریکا در معامله با طرفهای ایرانی احتیاط و حتی اجتناب می‌کنند.
بانکداران آلمانی می‌گویند، بر اساس توصیه آمریکاییها همه تحریمهای ایران لغو نشده و به همین علت آنها حاضر به ریسک‌پذیری نیستند.
در حالی که مقامات آمریکایی بر اساس برجام متعهد شدند که ضمن لغو همه تحریمهای پولی و اقتصادی به اجرای آن نیز کمک کنند، اما سفرهای آشکار و پنهان مقامات این کشور به اروپا و مانع‌تراشی آنها در ارتباطات اقتصادی قاره اروپا و ایران نشان میدهد عطش مقامات کاخ سفید در ادامه تحریمهای ایران هم‌چنان پابرجاست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ca3e3e6-111f-448c-806b-d93391a8c662"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات