728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار خليج فارس,روابط ایران و کشوره

به آتش کشیدن اتوبوس زائران بحرینی در ایران

-

پرچم بحرین
پرچم بحرین
خبرنگار العربیه در منامه، پایتخت بحرین، به‌نقل از منابعی در وزارت‌خارجه بحرین گزارش داد اتوبوس حامل زائران بحرینی در ایران به آتش کشیده شده است. العربیه این خبر را روز دوشنبه 10اسفند اعلام کرد.

دولت بحرین در 4 ژانویه 2016 روابط سیاسی خود را با رژیم ایران قطع کرد و از هیأت دیپلوماتیک این کشور خواست تا بحرین را ترک کند.

وزارت خارجه بحرین در بیانیه خود خاطرنشان کرد منامه در راستای تصمیم هیأت وزیران این کشور اقدام به قطع روابط دیپلوماتیک خود با رژیم ایران کرده، و مراتب را کتباً به سفارت این رژیم در منامه اطلاع داده است.

وزارت خارجه بحرین در بیانیه خود اعلام کرد که این تصمیم نتیجه ادامه مداخله‌های خطرناک رژیم ایران در امور داخلی کشور بحرین و دیگر کشورهای خلیج فارس بوده است.

همچنین حمله بزدلانه به سفارت پادشاهی سعودی در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد، که نقض آشکار توافقنامه‌های کنسولی و بین‌المللی است، نشان از سیاستهای فرقه‌گرایانه و خطرناک رژیم ایران دارد که به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e079bb1-ec71-4030-aa61-e3c2800c5695"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات