728 x 90

انتخابات,

نگرانی حداد عادل از تسلط باند رفسنجانی بر مجلس ارتجاع: صدای پای مجلس ششم می‌آید

-

حداد عادل
حداد عادل
حداد عادل عضو مجلس ارتجاع روز یکشنبه دوم اسفند 94 در یک نشست خبری، با نگرانی از تسلط باند رفسنجانی – روحانی بر مجلس ارتجاع گفت: ”احساس می‌کنم صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود… “

وی افزود: ”نمی‌توان مدام نام رهبری را برد ولی در شعارهای تبلیغاتی از کسانی طرفداری کرد که به صراحت مقابل مقام معظم رهبری ایستادند“.

حداد عادل گفت:‌ ”شعار آقای روحانی اعتدال بوده و دولت خود را دولت راستگویان معرفی کرده است، از این رو اگر کسانی تحت عنوان حمایت از دولت و همسویی با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند و روشهایی مانند روشهای فتنه 88 و فتنه 78 را بخواهند اعمال کنند، این با اعتدال همخوانی ندارد و دولت روحانی نباید اجازه دهد فتنه پشت نقاب اعتدال پنهان شود“.

وی به توجیه تلفات سنگین پاسداران در سوریه پرداخت و گفت: ”این آرامش را مدیون کسانی هستیم که پیکرهای آنان را به‌عنوان مدافعان حرم تحویل می‌گیریم اگر آنها در سوریه و عراق مقاومت نمی‌کردند امروز آرامش نداشتیم و اگر جلوی عوامل فتنه نیز گرفته نمی‌شد، امروز در کشور آرامش نداشتیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ecfcf77-28ba-4cce-9d51-71c6dd1b8a66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات