728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس در ایران,

پاسدار زاکانی: روحانی به جای این‌که به‌دنبال فساد بگردد، بهتر است به برادر خودش، دفترش و وزارت نفت توجه کند

-

علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع
علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع
27بهمن 94- پاسدار علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع در جدال باندی در آستانهٴ نمایش انتخابات گوشه‌های جدیدی از فساد مالی در باند رفسنجانی-روحانی را برملا کرد. وی در اظهاراتش که در یک گفتگو با مطبوعات باند خامنه‌ای تحت عنوان گزارش یک فاجعه با محور بررسی و افشای اسناد سازمان فساد در اقتصاد کشور، ترتیب داده شده بود با اشاره به باند رفسنجانی-روحانی تأکید کرد: یک جریان خاص و مشکوک که سوابقش برای ما روشن است، برجام و توافق هسته‌یی را به‌عنوان ابزار تجارت غیرقانونی خودش مورد استفاده قرار می‌دهد و برجام را در واقع یک ابزار برای این فعالیتهای اقتصادی غیرقانونی خودش می‌داند.

دولت به جای آن که در پسابرجام به‌دنبال تولید رفاه بیشتر برای مردم باشد، با سرعت غیرقابل تصوری در حال تولید رانت است. امروز در پسابرجام به جای آن که جیب مردم پر شود، به‌شدت در حال تخلیه شدن است.
یک شبکه دلالی خطرناک و مخوف با مشارکت برخی دولتی‌ها توانسته است با خارج از کشور ارتباط برقرار کند و در حال فروختن کشور با ثمن پایین است.
پاسدار زاکانی تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور به جای این‌که به‌دنبال فساد و سازمان فساد بگردند، بهتر است به برادرش خودشان، دفتر خودشان و وزارت نفت توجه کنند. باید پرسید آقای زنگنه در قراردادهای جدید نفتی چه خیالی در سر می‌پروراند. وزارتخانه‌های راه، امور خارجه، ارتباطات، تعاون و رفاه اجتماعی و برخی از وزارتخانه‌های دیگر مورد نظر این گروه فاسد قرار گرفته‌اند و اسناد متقنی از این موضوع در دست ماست.

پاسدار زاکانی با اشاره به برخی مهره‌های رانت خوار باند رفسنجانی-روحانی ادامه داد: همانهایی که در قرارداد 598 با ایجاد شرایطی جام زهر را به امام (ره) نوشاندند،
همانهایی که در دوره اول مذاکرات، محور جریانهای بودند و در مسیر جریانات، همه شرایط کشور را به انجماد کشاندند و در دلالی نفت شریک بودند، امثال آقای سیروس ناصری امروز میدان‌داری جدیدی را در کشور آغاز کردند.
پاسدار زاکانی در ادامه با اشاره به گوشه دیگری از رانت خواریهای مهدی هاشمی در جریان قرار داد کرسنت به نقش وزیر نفت دولت روحانی اشاره کرده و گفت: آقای زنگنه باید معلوم کند که چه کسی در برابر هر 50 سنت مبلغ 8 سنت پورسانت می‌گرفته است، اظهار داشت: یک گروه فساد متأسفانه در مقابل سهم 50سنتی 60 میلیون ایرانی 8 سنت پورسانت دریافت می‌کرده است و باید این توضیح ارائه شود که چه کسی یک تا یک و نیم درصد از این معامله پر سود برای خارجی‌ها که سرتاسر آن فساد است دریافت می‌کرده است.
پاسدار زاکانی به زمینه‌های جدید چپاول سرمایه‌های مردم توسط دولت روحانی اشاره کرد و گفت: در شرایطی هستیم که زمینه تنظیم دهها کرسنت در کشور ما در حال فراهم شدن است.
امروز به بهانه عبور از تحریم‌ها با یک مقدمه چینی انجام شده در سالهای گذشته شاهد ظهور و بروز گروهی هستیم که با حضور افرادی مانند سیروس ناصری که علی الظاهر دیپلومات بوده و در واقع یک دلال بزرگ نفتی است اقداماتی در حال انجام است.
سیروس ناصری که در مذاکرات 598 و مسیر مذاکرات هسته‌یی در دهه 80 نقش فعالی داشت و در سال 84 به‌دنبال دریافت 500هزار دلار رشوه تحت پیگرد قرار گرفت و از کشور فرار کرد و در ادامه به‌عنوان مشاور حقوقی یکی از کارتل‌های بزرگ نفتی به‌عنوان شرکت هندو جا که وابسته به سرویس‌های خارجی است به‌عنوان کسی که سرپنجه‌های جدا شده از اقتصاد این کشور را می‌خواهد به ایران بازگرداند؛ فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود:
سوال ما این است که آقای ناصری چه نسبتی با شرکتهایی در رأس الخیمه و رقیبان ما در بهره‌برداری از میادین مشترک دارد و آقای زنگنه نباید پاسخگوی عدم اولویت دادن به بهره‌برداری از میادین مشترک و این‌که چه کسانی پورسانت می‌گیرند که نگذارند سیاست ما درباره برداشت از میادین مشترک عملی شود، باشد.
امروز شرایطی در کشور ما در حال انجام است که ما به ازای آن عده‌یی جیب خود را تا نسل‌ها پر خواهند کرد و با بستن قراردادهای ناقص و ایجاد زمینه‌های ادعای طرف مقابل ملت ایران را تا سالها بدهکار خواهند نمود و ملت ما را در موضع مصرف کننده صرف قرار می‌دهد.

پاسدار زاکانی با اشاره‌های کلی به دامنهٴ فساد حکومتی در وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت رژیم افزود:
این افراد با وزارت رفاه و شرکت شستا و همچنین وزارت ارتباطات و وزارت صنعت چه کار دارند؛ همه این وزارتخانه‌ها مورد طمع هستند.

من تعجب می‌کنم که چرا آقای روحانی که تأکید بر مبارزه با فساد دارد از برادر خود غفلت دارد؛ یک عده بیایند و بگویند که برادر رئیس‌جمهور در این کشور چه کار می‌کند.
پاسدار زاکانی در پایان اظهاراتش اذعان کرده که آنچه گفته کلی گویی بوده و باند رقیب را در یک سهم خواهی آشکار تهدید به رو کردن بیشتر پرونده فسادش کرد و گفت: ما امروز وظیفه داشتیم در حد کلیات و سرنخ‌ها صحبت کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f811d955-1e33-4efe-974e-104fb156f03d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات