728 x 90

حماسه 19 بهمن سال 1360,حمایتهای مردمی,

بزرگداشت حماسه شهادت اشرف و موسی و یارانشان در ۱۹بهمن ۶۰ - برلین، میدان براندنبورگ

-

 -
-
نادر خوشدل ـ کانون نویسندگان و هنرمندان مقاومت در تبعید
در گرامیداشت 19بهمن، عاشورای مجاهدین،
به روانهای پاک شهدای پرافتخار عاشورای مجاهدین در نبرد حماسی 19بهمن شهید قهرمان اشرف رجوی، سمبل زن انقلابی مجاهد خلق و سردار فراموشی‌ناپذیر آزادی موسی خیابانی و 18 یار دلاورشان درود می‌فرستیم و برای پیمودن راه سرخشان در این روز بیاد ماندنی پیمان خون می‌بندیم.
بله خواهران و برادران، پیام 19بهمن در یک کلام جانبازی و فدا در راه آرمان، وفای به عهد با خدا و خلق، جانانه‌جنگیدن در مقابل دشمن، تا آخرین گلوله ایستادن به‌پای آزادی و تا آخرین نفس جنگیدن در راه خلقی محبوب بود و امروز افتخار می‌کنیم که راز بزرگ مقاومت در روز 19بهمن 1360 در پرتو خون پاک‌ترین قهرمانان ایران‌زمین تا به امروز پابرجا و استوار مانده و می‌رود تا به‌زودی سرزمینمان را از گنداب خمینی‌زدگی پاک ‌کند، روزی که قهرمانان خلق به خانه باز می‌گردند و بهاران آزادی را به مردمشان به ارمغان می‌برند. روزی که چندان دور نیست.
درود بر شهدای والامقام 19بهمن 60
 


مژگان مصباحی - جامعه ایرانیان در تبعید، برلین
با درود به روان پاک سردار غرق در خون، موسی و سمبل زن انقلابی مجاهد اشرف و 18تن از همرزمان خونین پیکرشان، به‌مناسبت 19بهمن عاشورای مجاهدین گردهم آمده‌ایم تا یاد و راه این مجاهدین شهید را گرامی بداریم.
حاصل رنج و شکنج این مقاومت متشکل و خونین‌پیکر با عمل انقلابی و حرکت انقلابی 120هزار شهید به همراه سردارانشان هم‌چون موسی و اشرف به بار نشسته و نتیجه کارشان گم نشده و با بیداری خلقهای ایران و منطقه در هم تنیده شده است.
و باز باید به سردار درود فرستاد و گفت که کلماتت هم‌چنان در گوشمان طنین‌افکن و در عملکردمان قابل رویت است، زیرا که مجاهدین و هواداران سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران به اثبات رسانیدند که همان‌گونه که گفتی: دشواریها و سختی‌ها را با اطمینان قلب و قوت ایمان پشت سر گذاشته و خواهیم گذاشت و با عهد با رهبرمان، مسعود نشان دادیم که در این گذرگاه نقطهٴ اتکای محکمی داریم و عروه‌الوثقی ما همان آرمانمان یعنی سرنگونی تام و تمام رژیم سفاک خمینی و رهایی خلق در زنجیرمان و همچنین کمک به خلقهای مظلوم از ستم تروریزم صادراتی رژیم خمینی دجال به‌ویژه مردم مظلوم سوریه است.

منصور وجود ـ جامعه ایرانیان در تبعید، برلین
ما هواداران مجاهدین و اعضای جامعه ایرانیان در تبعید امروز در برلین جمع شده‌ایم تا سالگرد شهادت دو مبارز اسطوره‌یی و گرانقدر و 18 همرزم قهرمانشان را گرامی بداریم.
سلام به اشرف رجوی سمبل زنان مجاهد خلق و سردار بزرگ موسی خیابانی
از عاشورای مجاهدین در ١٩ بهمن تا به امروز پس از گذشت سی و چهار سال، سازمان مجاهدین چه در ایران و چه در صحنهٴ بین‌المللی هر روز پر بارتر، گسترده‌تر و شکوفاتر شده و همان‌طور که سردار کبیر موسی گفت، تاریخ آبستن پیروزی خلق ما است.
درود به روان پاک آزاده زنان و مردانی که برای رهایی ایران از جان خود دریغ نکردند.
زنده باد ایران
پایدار و استوار باد سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران با تمامی اشرفی‌ها و اشرف‌نشانانش
لعنت بر خمینی
حمید معاصر - اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان
هموطنان عزیز یاران مقاومت
سی و چهار سال پس از حماسه بزرگ عاشورای نوزده بهمن مجاهدین، خونهای پاکی که از رهبری مجاهدین به قافله سالاری اشرف و موسی به زمین ریخت در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز کنونی جوشان‌تر و انگیزاننده‌تر از هر زمانی در تمامی رگ‌های مجاهدین و یاران اشرف‌نشانشان جاری است و هم‌چنان گرمابخش نبرد و توشهٴ نبردهای سهمگین و سرنوشت‌ساز است.
امروز در سیمای هزار زن ذیصلاح و آبدیده در کوران حوادث بیش از سه دهه نبردهای سهمگین سیمای اشرف زنده است و مردان استواری که در سه دهه گذشته رنج و سختی‌های طاقت‌فرسای مبارزه را به دوش می‌کشند سیمای سردار دلاور خود موسی را نمایندگی می‌کنند.
امروز با رهبری داهیانه و فداکارانهٴ مسعود و مریم همهٴ این شهدا از حنیف و موسی و اشرف و تمام جاودانه‌فروغ‌ها در رزم یارانشان در لیبرتی و سراسر ایران و جهان زنده‌اند و راه و رسم آنها را که همانا جز رستگاری و پیروزی محتوم نیست با تمام قوا ادامه می‌دهند.
درود درود درود برهمه آنها
مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر رجوی زنده باد آزادی
پیروز باشید.
 


فائزه حصاری از شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران
خونی که از پیکر رهبری عقیدتی مجاهدین به‌دست بدتر از شمر و حرمله ریخته شد، تا ابد در رگهای شورای مرکزی مجاهدین و آخرین مجاهد روی زمین جاری و خروشان خواهد بود و یزید و خمینی‌های زمان را به زمین خواهد زد و این تعهدی است تا جاودان. حاضر حاضر حاضر.
درود بر شهدای عاشورای مجاهدین در بهمن 60
درود بر رجوی

فریده شریفی از شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران
با تعظیم در برابر روانهای پاک و روح پرفتوح شهدای 19بهمن و با درود بی‌پایان بر سمبل زنان مجاهد خلق شهید اشرف رجوی و سردار فراموشی‌ناپذیر و پرصلابت آزادی موسی خیابانی
انقلابیون بزرگی چون اشرف و موسی از این‌روی جاودانه‌اند که از یک‌طرف در حیاتشان زبان گویای زحمتکشان و محروم‌ترین اقشار جامعه بوده و با قیام علیه استبداد و استثمار، خواست این محرومان را نمایندگی می‌کنند و از سوی دیگر، با شهادت خود بن‌بستی را در هم می‌شکنند و صفحه‌یی از تاریخ را با گران‌بهاترین پرداخت، ورق می‌زنند، شهادت اینان راه و رسم نوینی را برای پیروزی بر اهریمنان، ظالمان و ستمگران به توده‌های مردم، به جوانان پرشور و قیام‌آفرین عرضه می‌کند و این‌چنین است که هرچه زمان می‌گذرد، قدر و شأن سمبل‌ها و پیشتازان صدیق خلق، بیشتر بارز و آشکار می‌شود و آگاه‌ترین و فداکارترین فرزندان خلق با شور و اشتیاق بیشتر در راه سمبل‌ها و پیشتازان راستین خود قدم می‌گذارند و در بزرگداشت آنان سر از پا نمی‌شناسند.
آری با خونهایی چون خون اشرف و موسی مقاومت ما آبیاری شد تا بتواند سالیان بعد این خون‌ها در شورای مرکزی مجاهدین به‌بار بنشیند، لیستهای تروریستی را در هم بشکند، توطئه‌های ارتجاعی و استعماری مقابله کند و چنین است که سمبل‌ها و سرداران اصیل انقلابی، پاسخ شایستگی‌های خود را از خلق و تاریخ دریافت می‌کنند، در مسیر تکامل اجتماعی، هزاران ‌بار تکثیر می‌شوند و در پیروزی‌ها و افتخارات انقلابی و میهنی، همیشه حضور دارند. آن‌چنان‌که گویی زندگی واقعی آنان پس از شهادت حماسی‌شان آغاز می‌شود و هرچه زمان می‌گذرد درخشش بیشتری می‌یابند.
درود درود درود بر شهدای قهرمان عاشورای مجاهدین.

سعید - از دانشجویان هوادار مجاهدین
من سعید هستم که یکی از هزاران دانشجویی که در میهن اشغال شده عاشق دیدار مجاهدین بودند و هستند و هزاران شکر که به‌تازگی با خروج از ایران به دیدارشان نائل شدم.
19بهمن سال 60 وفای به عهدی بود که مجاهدین با پیشوای آرمانی خویش در میان داشتند، فدای عظیم‌ترین گنجینه‌های مبارزاتی میهن که حاصل دهها سال رزم و رنج و خون و فدایند، در راه خدا و خلق. و امروز ما شهادت می‌دهیم که خون اشرف و موسی و یارانشان راه فدا را گشود و در قامت 30هزار گل سرخ شکوفا شد و در ادامه مسیر بی‌شکستش به رزم بی‌امان مجاهدین و به قلب و ضمیر جوانان میهن اشغال‌شده راه یافت و هم‌چنان از جوشش باز نمی‌ایستد، چرا که به قول مولای ما حسین، کل حی سالک سبیلی، تمام زندگان رونده راه من هستند.
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، زنده باد ارتش آزادی‌بخش، درود بر رجوی.

مرتضی
دوستان عزیز سلام
من مرتضی هستم 6ماه قبل همراه با جوانانی که از ستم این رژیم خون‌آشام به تنگ آمده‌اند از ایران بیرون آمدم، ولی دور زمانی است که مجاهدین را هر چند خیلی مختصر می‌شناسم.
چیزی که چشم همهٴ مردم ایران را در رابطه با مجاهدین و شهدایشان خیره می‌کند، دلاوری و رشادتشان در فداکاری بی‌اندازه است، این آن چیزی است که مردم ما امروز نیازش دارند و این آن کمبود اصلی است که در جامعه ایران و جوانان ایرانی وجود دارد و این فداکاری نیاز اصلی مردم ایران است، کسی بلندآوازه مانند موسی خیابانی یا اشرف رجوی، بعد از سالها تحمل زندان و سختی، برای آزادی وطن و برای مردم کوچه و خیابان، در مقابل گلوله‌ها بایستد، تا آخرین نفس مقاومت کند و آخر کار جانش را به مردم تقدیم کند، یعنی از همهٴ آرزوهایش برای زندگی بگذرد.
آنچه من فهمیدم این نوع طرز فکر، این نوع زندگی و این نوع دست‌شستن از همه‌چیز برای مردم باید سرچشمه‌یی داشته باشد، باید از نقطه‌یی بجوشد، خودبخودی در آدم‌ها به‌وجود نمی‌آید و خیلی زود فروکش کرده و تمام می‌شود، فکر می‌کنم ریشه و سرچشمه‌شان رهبری‌شان است، این مسعود رجوی و مریم رجوی هستند که باعث رویش دائمی جوانه‌ها و تنومند شدن گل‌دسته‌های انقلاب می‌شوند، پس به آنها صد سلام و درود بفرستیم.
ما نسل جوان، نسل پرفریادیم و در مقابل ظلم و ستم ملاهای شیاد کوتاه نمی‌آییم.
با احترام به شهید اشرف رجوی و سردار دلاور خطه آذربایجان موسی خیابانی و همهٴ شهدای 19بهمن
درود به همه شهدای راه آزادی وطن
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه - زنده باد آزادی

پریا کهندل
برای من به‌عنوان نمونه‌ای از نسل جوان ایران نوشتن از سمبلهای این نسل سخت است اسطوره‌هایی که این راه را برایمان باز کرده‌اند و سمبل‌هایی که ما هرگز حتی آنها را ندیده‌ایم، ولی در جایی که صداها را حتی به شلاق می‌بندند ما با یقین صدای سردار ایران به راه سر بداران این راه آمده‌ایم.
ما سخنانش را از لبهای به شلاق بسته شنیده‌ایم و امتداد نگاهش را در نگاه سربداران یافته‌ایم.
آری امروز نسل ما با داشتن آموزگارانی مثل شهید اشرف و شهید موسی و یاران پاکبازشان درس آزادی را زیر لب زمزمه می‌کنیم و تا آخرین لحظه در راه آرمانی که اسطوره‌هایمان عاشوراگونه مبارزه کرده‌اند ایستادگی خواهیم کرد، حتی اگر ما هم در این راه عاشورایی در پیش داشته باشیم و همگی در این راه فدا شویم چرا که ما درس ایستادگی را از آنها آموخته‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f12d673-8290-4d60-bd96-405b85eaed72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات