728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,

دستگیری پدر یک خانواده کرد و مصادره خانه شخصی‌اش توسط وزرات بدنام اطلاعات آخوندی

-

زندان  شهرستان مریوان
زندان شهرستان مریوان
وزرات بدنام اطلاعات مریوان با مراجعه به منزل یک شهروند کرد، به نام ناصر برزویی بعد از دستگیری حکم توقیف اموال غیرمنقول او را صادر کرد، این فشارها به ناصر برزویی به‌خاطر فرزندش منصور است که اوایل اسفندماه ٩٢ به‌دلیل فشار نیروهای امنیتی مریوان، مجبور به خروج از کشور و اقامت در انگلستان شده است. دژخیمان برای فشار آوردن به منصور خانه پدرش را که جهت آزادی فرزندش به وثیقه گذاشته بود و حدود 300 میلیون تومان ارزش دارد توقیف نمودند.

در دو سال اخیر بارها ناصر برزویی مورد بازجویی قرار گرفته و از او خواسته‌اند که" یا باید فرزندت را از خارج برگردانی و یا او از مخالفت با رژیم دست بردارد."

یادآوری می‌شود یکی از شیوه‌های شناخته شده وزرات بدنام اطلاعات تهدید وثیقه‌گذاران مبنی بر توقیف اموالشان، و وارد آوردن فشار بر فعالان اجتماعی و سیاسی و به‌خصوص خانواده‌های زندانیان سیاسی می‌باشد و در موارد بسیاری با ارجاع سند وثیقه‌گذاران به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال به مصادره اموال خانواده‌های زندانیان سیاسی اقدام کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f585d84-2d1b-4949-99d6-0107f6752cca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات