728 x 90

تشدید سرکوب ,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

مقاله سناتور ژان پیر میشل در لیبراسیون: رژیم ایران در دوران روحانی بیش از ۲هزار نفر را اعدام کرده است

-

سناتور ژان پیر میشل مؤسس کمیته فرانسوی برای ایران دموکراتیک
سناتور ژان پیر میشل مؤسس کمیته فرانسوی برای ایران دموکراتیک
سناتور ژان پیر میشل مؤسس کمیته فرانسوی برای ایران دموکراتیک طی مقاله‌یی در روزنامه لیبراسیون با اشاره به سفر روحانی به پاریس تصریح می‌کند در دوران روحانی هیچ تغییری صورت نگرفته و نقض حقوق‌بشر و موج اعدامها ادامه دارد.

در این مقاله آمده است:
ماجرای اخیر که درباره سفارت عربستان در ایران رخ داد، این نظر را به وجود آورد که چیزی در این کشور تغییر نکرده است و همه چیز بر همان مدار سابق می‌گردد. داستان حمله به سفارت کشورهای دیگر در ایران، داستانی قدیمی و طولانی است. جمهوری اسلامی که به‌زودی سی وششمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد، در طی این بیش از سه دهه در پرونده خود حمله به سفارت آمریکا، بریتانیا، سوئد و کویت و عربستان را ثبت کرده است. .. سخنان علی خامنه‌ای در این زمینه نشان می‌داد که در واقع او بود که به حمله کنندگان چراغ سبز نشان داده بود.
سناتور ژان پیر میشل می‌افزاید: از زمان انتخاب روحانی، طی دو سال و نیم گذشته بیش از 2هزار نفر در ایران اعدام شده، بی‌آن که وی در این باره اعتراضی کرده باشد. برعکس او این اعدامها را ’بر اساس قانون اسلام’ خوانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0570047d-f8bb-4e2e-a554-d298f1aee2cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات