728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,انتخابات,

نامه ۲۰تن از آخوندهای عضو مجلس ارتجاع خطاب به آخوند روحانی: جنجال‌آفرینی دولت برای فرار از پاسخگویی است

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
با اوجگیری درگیریهای درونی رژیم در آستانه نمایش انتخابات، 20تن از آخوندهای عضو مجلس ارتجاع روز دوشنبه 5بهمن طی نامه‌یی خطاب به آخوند روحانی نوشتند: ”جناب عالی به‌عنوان مجری انتخابات نباید موضعی اتخاذ کنید که شائبه حمایت از یک جناح در اذهان متبادر شود. آیا امروز و در آستانه دو انتخابات مهم تضعیف نهاد قانونی شورای نگهبان جایز است“.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: ”این شبهه و شایبه هم پیش آمده است که دولت برای فرار از پاسخگویی در مورد مشکلات عدیده اقتصادی و پوشاندن ضعفهای عمده خود این‌گونه جنجال‌آفرینی می‌کند که باید گفت این ترفندها دیگر کهنه شده است و مردم با چشمی باز متوجه این حرکات هستند و در زمان مناسب اقدام مقتضی را انجام خواهند داد“.

خاطرنشان می‌شود روز یکشنبه 4بهمن نیز 21تن از اعضای مجلس ارتجاع طی نامه‌یی به شورای نگهبان ارتجاع، اظهارات آخوند روحانی در جمع استانداران و فرمانداران رژیم را زیر ضرب بردند و نوشتند: ”بیم آن می‌رود آقای روحانی، به‌دنبال یکدست کردن دو قوه مجریه و مقننه و تلاش برای ایجاد مجلسی دولت ساخته و مطیع برآید“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfd89607-24d2-4eca-8c24-31df1e8bba0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات