728 x 90

كمپ ليبرتى,خانواده مخالفان سياسي,

بازداشت خانواده‌های مجاهدین لیبرتی در تهران

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
عوامل اطلاعاتی رژیم آخوندی دوشنبه شب ۳۰‌آذر (21دسامبر) خانمها فاطمه رضوانی و آذر کروندی دو تن از اعضای خانواده مجاهدان لیبرتی را بازداشت کردند. مزدوران به خانه‌یی که این افراد به‌مناسبت شب یلدا در آن جمع شده بودند حمله کرده و ضمن بازرسی حاضران و میهمانان، تلفنهای همراه همه آنها را با خود بردند. مأموران متعاقباً به منازل شخصی دستگیر ‌شدگان نیز یورش برده و آلبوم عکسهای خانوادگی و سایر وسایل آنان را به یغما بردند.

خانم رضوانی خواهر مجاهد خلق قاسم رضوانی است که در ۱۰شهریور 1392 در قتل‌عام اشرف به‌شهادت رسید و خانم کروندی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ است که فرزندش در لیبرتی است.

حمله به خانواده‌های مجاهدان لیبرتی و بازداشت آنها در حالی است که رژیم آخوندی به‌طور مستمر مزدوران اطلاعات و نیروی قدس را در پوش خانواده به لیبرتی اعزام می‌کند تا به شکنجه روانی مجاهدین پرداخته و برای قتل‌عام آنان زمینه‌سازی کند.

مقاومت ایران از عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر به‌ویژه گزارشگر دستگیریهای خودسرانه خواستار اقدامی مؤثر برای آزادی عموم زندانیان سیاسی به‌ویژه خانمها فاطمه رضوانی و آذر کروندی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
6 دی ۱۳۹۴ (27دسامبر ۲۰۱۵)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac48593a-a9c2-4a89-9203-27b3146a5d20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات