728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,بنیادگرایی اسلامی,

کنگره ایالات متحده - نمایشگاه تروریسم رژیم آخوندی و نقض حقوق‌بشر در ایران

-

نمایشگاه تروریسم رژیم آخوندی و نقض حقوق‌بشر در ایران در کنگره آمریکا
نمایشگاه تروریسم رژیم آخوندی و نقض حقوق‌بشر در ایران در کنگره آمریکا
سازمان جوامع ایرانی در آمریکا نمایشگاه حقوق‌بشر در ایران و سوابق رژیم آخوندی در تروریسم و سرکوب داخلی را به‌مدت ۴ روز در مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد.

این نمایشگاه که تصاویری از جنایات رژیم در داخل، و تاریخچه اعمال تروریستی رژیم و مزدوران وابسته‌اش را در سراسر دنیا در معرض دید نمایندگان و مشاوران کنگره قرار داده بود با استقبال گسترده آنها مواجه شد.

در این نمایشگاه ۸ تن از اعضای مجلس نمایندگان از کمیته‌های خارجی و قوای مسلح و نظارت بر امور دولت و کمیته بودجه ضمن بازدید از نمایشگاه، طی سخنانی، رژیم ایران را ناقض اول حقوق‌بشر مردم ایران و حامی اصلی تروریسم دولتی در جهان معرفی کردند و برگزاری این نمایشگـاه را اقدامی ارزشمند در افشای جنایات رژیم علیه مردم ایران ارزیابی کردند.

قاضی تدپو در سخنان خود، با یادآوری این‌که رژیم ایران اولین رژیم حامی تروریسم در جهان است که در سراسر جهان دست به قتل و جنایت می‌زند گفت: جامعه بین‌المللی، به‌ویژه ‌ایالات متحده آمریکا باید رژیم ایران را به‌خاطر اعمال جنایتکارانه، علیه مردم ایران و مردم کشورهای منطقه و سایر نقاط جهان مورد حسابرسی قرار بدهد.

من به‌عنوان رئیس زیرکمیته تروریسم در کنگره آمریکا، به افشای جنایات رژیم ایران علیه بشریت ادامه خواهم داد.

خانم ایلیانا رزلهتینن رئیس زیرکمیته خاورمیانه و شمال آفریقا در کنگره آمریکا از این نمایشگاه، بازدید کرد.

ایلیانا رزلهتینن در سخنان خود، با اشاره به ردپای رژیم در طراحی و اقدامات تروریستی در سطح جهان از جمله انفجار مرکز یهودیان در بویئنس آیرس، گفت: این یک امر عادی شده است که اثر انگشت رژیم ایران، هر جا که خشونتی رخ داده، مشاهده می‌شود. من می‌خواهم از دوستان خوبم در جوامع ایرانیان مقیم آمریکا بار دیگر به‌خاطر افشای تهدیدات و جنایات این رژیم به‌ویژه علیه ساکنان لیبرتی تشکر کنم. ما رژیم ایران را برای این جنایات وحشیانه علیه بشریت مسئول می‌دانیم.

دینا روهرا باکر رئیس زیرکمیته آسیا و اروپا در کنگره آمریکا بعد از بازدید نمایشگاه به سخنرانی پرداخت.

دینا روهرا باکر در سخنان خود گفت:
این‌جا نمایشگاهی است که خیلی از آمریکاییان وقتی آن را ببینند، متعجب خواهند شد. چرا که دولت ما سعی می‌کند این جنایات وحشیانه، و غیرقابل باور که توسط آخوندها در ایران انجام شده است را بپوشاند.

روهرا باکر ضمن قدردانی از اقدامات ایرانیان مقیم آمریکا در افشای جنایات رژیم علیه مردم ایران و تروریسم صادراتی این رژیم به کشورهای منطقه و سایر نقاط جهان خطاب به رزمندگان آزادی در لیبرتی گفت:
به ساکنان کمپ لیبرتی:
شما به‌رغم این‌که در شرایط بدی هستید، اما در خط مقدم هستید، و شما فراموش نشده‌اید.
شما به ما، یعنی به آمریکا یادآور می‌شوید که رژیم آخوندها برای رسیدن به اهدافش مردم را ترور می‌کند، و می‌کشد. این پیامی است که شما با به خطر انداختن جان خود، به ما می‌رسانید. پس فکر نکنید که شما فراموش شده‌اید، و یا از شما قدردانی نمی‌شود.

رژیم آخوندها در ایران یکی از خطرناکترین تهدیدات برای غرب است، چون در اقدامات تروریستی، مثل حملاتی که شما تجربه کرده‌اید، دست دارد.

پس ما برای دستیابی به حفاظت و امنیت شما در کمپ لیبرتی تلاش خواهیم کرد، در حالیکه می‌دانیم شما نقش مهمی در افشای بیرحمی رژیم برای دنیا دارید.
موفق باشید،
 
سخنران دیگر این برنامه نماینده رابرت پتینجر بود. وی در سخنان خود خطاب به مردم ایران گفت: من و بسیاری از نمایندگان دیگر در کنگره آمریکا برای خواست تغییر رژیم حاکم بر ایران در کنار شما هستیم. تا پیروزی محقق شود و دموکراسی در ایران برپا گردد.

وی با یادآوری اقدامات تروریستی و حمایت رژیم حاکم بر ایران از تروریسم در سطح جهانی، مماشات با رژیم از سوی دولت آمریکا و کشورهای غربی و تهدیدهایی را که متوجه صلح و امنیت بین‌المللی می‌کند را برشمردم و سپس افزود:
من از خانم رجوی خیلی تشکر می‌کنم. از او و از تلاشش برای تغییر رژیم در ایران کاملاً حمایت می‌کنم. من افتخار صحبت کردن با او را در هفتم ژوئن در پاریس داشته‌ام. من به همراهی با شما ادامه خواهم داد تا به تعهداتمان برسیم. و کشور ایران را در آزادی ببینیم.

نماینده کنگره ترنت فرانکس در سخنان کوتاه خود در نمایشگاه نقض حقوق‌بشر و اقدامات تروریستی رژیم در کنگره آمریکا گفت: امروز خیلی روز ناراحت‌کننده‌یی برای من بود، وقتی که این نمایشگاه را دیدم که برخی از ستمها و ظلمهای رژیم ایران را به نمایش می‌گذارد. ما خطر رژیم ایران را درک می‌کنیم، و مردم ایران را دوست داریم. می‌دانیم که آنها توسط این رژیم سرکوب می‌شوند.

وی ضمن تقبیح سیاستهای مماشاتگرایانه دولت آمریکا، بر حمایت مجدد خود از مقاومت ایران برای آزادی و حاکمیت مردمی تأکید کرد و فعالیتهای ایرانیان مقیم آمریکا برای افشای جنایات این رژیم علیه مردم ایران را مورد تقدیر قرار داد.

نماینده مایک کافمن در سخنان کوتاه خود در نمایشگاه در کنگره آمریکا خطاب به مردم ایران گفت:
ایالات متحده در تلاش مردم ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی در کنار آنهاست؛ رژیم ایران بزرگ‌ترین صادرکننده بی‌ثباتی و تروریسم نه تنها در منطقهٴ خاورمیانه بلکه در سراسر جهان است. ما مخالف رژیم ایران هستیم، ما در مبارزه مردم ایران برای حقوق‌بشر، دوشادوش آنها ایستاده‌ایم.

تام مک کلینتاک در سخنان خود در این نمایشگاه گفت:
بدانید که درد رنجی که بر شما وارد می‌شود از چشم دیگران پوشیده نیست. مردم آمریکا شاهد هستند، مردم جهان از آن آگاه هستند. عدالت برای همیشه خاموش نخواهد ماند. استقامت کنید، و بدانید که تنها نیستید.

آلکس مونی نماینده دیگر کنگره آمریکا ضمن بازدید از نمایشگاه طی سخنانی بر تعهد خود در حمایت از آزادی مردم ایران و مقابله با تروریسم رژیم تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bf58e25-cdc4-4fc5-bbf5-f1c388236806"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات