728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

وحشت آخوند رسایی از تکرار قیام: در فتنه ۸۸ شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم سر دادند

-

شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم در قیام 88توسط مردم
شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم در قیام 88توسط مردم
آخوند حمید رسایی عضو مجلس ارتجاع، پنجشنبه‌شب سوم دی در مراسمی در قزوین گفت: ”باید آنچه در فتنه ۸۸ رخ داد را به مردم بازگو کنیم تا جوانان بدانند چه کسانی در این روز علیه ولایت شعار دادند و اصل ولایت فقیه را زیر سؤال بردند… در دانشگاه عکس امام را آتش زدند… و در رسانه‌های غربی شعارهای «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» سردادند…

آخوند رسایی با حمله به رفسنجانی و انتشار نامه‌اش علیه ولی‌فقیه ارتجاع در سال 88 گفت: ”شما که بدون سلام و السلام به رهبری نامه نوشتی و قبل از همه در سایتها منتشر کردی مگر خودتان با همین شورای نگهبان و همین صندوقها رئیس‌جمهور و رئیس مجلس نشدید که بعدها همه چیز را زیر سؤال بردید“.

وی خواستار کناره‌گیری رفسنجانی در نمایش خبرگان ارتجاع شد و گفت: ”آن آقا در نماز گفت، اگر مردم نخواستند امیرالمومنین هم باید کنار برود و شبهه ‌ایجاد کردند باید پرسید چرا وقتی امروز مردم شما را نمی‌خواهند کنار نمی‌روید و خود را دوباره مطرح می‌کنید“.

عضو مجلس ارتجاع افزود: ”فتنه‌های قبلی تمام شده اما فتنه‌های جدید در راه است که مهمترین آن فتنه اکبر است و نباید بگذاریم این فتنه‌ها به ما آسیب برساند، امروز «فتنه اکبر» در راه است و عده‌یی می‌گویند باید بر رهبری نظارت شود و این موضوع به‌گونه‌یی مطرح می‌شود تا مردم تصور کنند تا کنون چنین چیزی نبوده و همه مشکلات ناشی از آن است. تنها فایده این حرف ایجاد تزلزل در جامعه است لذا هشدار می‌دهیم که مراقب «فتنه اکبر باشید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5efd63a0-936f-4898-8472-148e99046a38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات