728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

چالوس، کاشان، مرند - اعتراض و اعتصاب کارگران و اصناف

-

مرند - تجمع کارگران در مقابل شرکت تبریز کف
مرند - تجمع کارگران در مقابل شرکت تبریز کف
چالوس - اعتراض و اعتصاب کسبه املاک تجاری ادامه دارد
از ساعت 10صبح روز سه‌شنبه 1 دی 1394، مجتمع تجاری میلاد نور واقع در خیابان موسوم به خمینی چالوس و همچنین مرکز خرید سیزان سنتر در همین خیابان بار دیگر دست به اعتصاب زدند. این اقدام در ادامه اعتراض به طرح چپاولگرانه شهرداری به اسم گذاری آنها در ردیف مشاغل پر رونق به‌منظور اخاذی مالیاتی است. اعتصابات امروز میلاد نور و سیزان سنتر چالوس، که با بسته نگاه داشتن پاساژها انجام شد، تا ساعت 15 اعلام شده بود.

کاشان - اعتراض کارگران کارخانه فرش به تعطیلی کارخانه و پرداخت نشدن حقوق
صبح روز سه‌شنبه 1دی 1394، در پی اعلام تعطیلی کارخانه تولید فرش (مشهد اردهال) واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان، کارگران این کارخانه از ساعت 8 صبح با حضور در مقابل درب اصلی کارخانه، به تحصن پرداختند.

مرند - تجمع کارگران در مقابل شرکت تبریز کف
روز دوشنبه 30آذر 94 کارگران شرکت تبریز کف که قرار بود در تبریز در مقابل استانداری تجمع کنند، در مقابل شرکت تبریز کف تجمع کردند و مقامات محلی در هراس از گسترش اعتراض کارگران با برگذاری جلسه کمسیون کارگری بی‌نتیجه و تکراری و دادن وعده‌های تو خالی مانع رفتن کارگران به تبریز شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91fe2b08-7906-42dd-a3ea-96fda8947ff3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات