728 x 90

خودکشی در ایران,

سه خودکشی در کنگاور و خراسان شمالی

-

به‌طور متوسط روزانه ١١ نفر در ایران بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند
به‌طور متوسط روزانه ١١ نفر در ایران بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند
25آذر 94 - در استان خراسان شمالی در روستای کهنه جلگه از توابع شهرستان مانه و سملقان دانش آموز 15ساله‌ای که از مدرسه اخراج شده بود، خودکشی کرد.
مدیر مدرسه بعد از اخراج این دانش‌آموز از او خواسته بود که والدینش را به همراه خودش به مدرسه بیاورد. این دانش‌آموز به‌دلیل سرخوردگی اقدام به خودکشی کرد.

همچنین در کنگاور در هفته‌ی جاری دو جوان با کمتر از ٣٠ سال سن، به‌دلیل فقر مالی به زندگی خود پایان دادند.

یکی از این جوانان به نام هادی بهرامی با اسلحه‌ی کمری خودکشی کرده و دیگری به نام حمید احمدی با مصرف بیش از حد دارو خودکشی کرده است.
فرماندار رژیم در کنگاور اذعان کرده است که بیکاری در کنگاور بیش از نرخ استانی و کشوری بوده و به یک معضل اجتماعی مبدل گشته است.

ماه گذشته خبر خودکشی هاروی کودک 11ساله اهل اشنویه رسانه‌یی شد و در خبرها این‌گونه آمد که او خود را از لوله گاز به علت پرداخت نشدن کمکهای مردمی به مدرسه از طرف خانواده‌اش خود را حلق آویز کرد و جان سپرد.

به فاصله چند هفته اتفاق مشابهی در تهران روی داد و پسر بچه دبستانی دیگری (که 10ساله و دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان بود) با حلق آویز کردن خود با روسری از میل بارفیکس، دست به خودکشی زد.

عصر هفدهم آبان امسال، مهرشاد (به‌معنای خورشید شاد) دانش‌آموز کلاس نهم رستم‌کلای مازندران، یک صندلی را زیر پنکه سقفی اتاقش گذاشت، تکه‌ای پارچه سفید دور گردن خود پیچید، حلقه‌ای به نام مرگ ساخت و با آویزان شدن از پنکه برای همیشه به زندگی خود پایان داد.

سوم آذر94 در ساعت ۱۳:۱۰ بعدازظهر امروز (دوشنبه) مرد جوانی خود را به قصد خودکشی در مسیر قطار پرت کرد که متأسفانه این اقدام موجب مرگ وی شد.

آمار سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد که از میان ١٠٠ هزار زن و مزد ایرانی، ٣ زن و یک مرد دست به خودکشی می‌زنند.

به‌طور متوسط روزانه ١١ نفر در ایران بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6238f29a-f3ee-451b-9f81-bcc15e47c5d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات