728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,اخبار دانشجویی,

۷رشته اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در شهرهای مختلف میهن

-

کارخانه تبریزکف مرند - آرشيو
کارخانه تبریزکف مرند - آرشيو
روز دوشنبه 9آذر 94 اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان، بازاریان و دانشجویان در شهرهای مختلف میهن در جریان بود:

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران تبریز کف در شهرستان مرند
مرند روز دوشنبه 9آذر نزدیک به 800نفر از کارگران کارخانه تبریز کف در اعتصاب و اعتراض هستند. این کارگران که 24ماه حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند در این کارخانه تجمع کرده و به‌خاطر وضعیت بد معیشتی و مشکلات خود علیه مقامات دست‌اندرکار دست به اعتراض زدند.

اعتصاب کارگران پروژه در دست ساخت بیمارستان در میدان توحید تهران
صبح روز دوشنبه 9آذر 1394 جمعی از کارگران معترض پروژه عمرانی بیمارستان مهدی کلینیک واقع در میدان توحید در غرب تهران، به‌دلیل پرداخت نشدن حقوق کارگران و تهدید برای ساکت نگاه داشتن کارگران، دست به اعتصاب زدند.
کارگران معترض، حدود 3ماه حقوق از پیمانکار این پروژه طلب دارند. در اعتراضهایی که این کارگران در ماههای گذشته انجام دادند، چند کارگر از سوی کارفرما اخراج شدند و اولتیماتوم اخراج برای دیگر کارگران نیز داده شد. این پروژه زیر نظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در حال ساخت می‌باشد و آنان مدعی هستند این پروژه مشکل مالی نداشته و قسط‌‌های سازمان به پیمانکار به موقع پرداخت می‌شود!
اعتصاب تا ظهر ادامه داشت و در صورت توجه نکردن مسئولان پروژه، روزهای بعد نیز ادامه خواهد داشت.

نائین- اعتصاب کارکنان در کارخانه کاشی
صبح روز دوشنبه 9آذر 1394 حدود 200نفر از کارکنان کارخانه کاشی نایین واقع در کیلومتر 3 جاده اصفهان، دست به اعتصاب زدند. کارگران این کارخانه، نزدیک به 4ماه حقوق و اضافه کاریشان پرداخت نشده است.
کارکنان دیگر بخشهای کارخانه اعم از حمل و نقل و انبارداری و فروش و اداری نیز در این اعتصاب شرکت داشتند.

تجمع اعتراضی بازاریان بازار رضا در 15خرداد تهران
صبح روز دوشنبه 9آذر 1394 جمعی از بازاریان و کارکنان بازار رضا واقع در بازار 15خرداد تهران، به‌دلیل احجافات چپاولگرانه سازمان اماکن و مالیات کشور، در مقابل ورودی این مجتمع دست به تجمع و اعتراض زدند.
سازمان اماکن استان تهران، به‌تازگی این پاساژ و چند پاساژ دیگر در محدوده بازار تهران و 15خرداد و منطقه 12 و همچنین محدوده حسن آباد را به بهانه‌های آخوند‌ساخته جریمه کرده و با تهدید آنان را مجبور به پرداخت جریمه‌های چپاولگرانه کرده است.

سازمان مالیات نیز تحت همان بهانه‌ها و با همکاری اماکن، افزایش مالیات را برای مالکان چند پاساژ در بازار در نظر گرفته است. این اقدامات چپاولگرانه علت تجمع و اعتراض حدود 400تن از کسبه بازار رضا در مقابل این پاساژ شد.

تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد هرسین
صبح روز دوشنبه 9آذر 94تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد هرسین در اعتراض به نامناسب بودن وضعیت کلاسها و سرد بودن و کمبود نور در کلاس و گران بودن قیمت غذای سلف‌سرویس در محل امور اداری دانشگاه تجمع کردند.


تجمع جمعی از کارگران شرکت خدماتی فراز بیستون غرب
صبح روز دوشنبه 9آذر 94 تعدادی از کارگران شرکت خدماتی فراز بیستون غرب واقع در شهرک جوادیه کرمانشاه برای پرداخت نشدن ماهها حق بیمه و سنواتشان دست به تجمع اعتراضی زدند.


تجمع اعتراضی پرسنل کلینیک آرا واقع در خیابان حافظ سنندج
صبح روز دوشنبه 9آذر 94 پرسنل کلینیک آرا واقع در خیابان حافظ سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در محل دفتر این کلینیک تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/130ab180-11ce-498e-aaef-fd804f6a9656"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات