728 x 90

-

رژیم آخوندی از چه چیز می‌ترسد؟ ”جرم مشهود“ یا... ؟

-

تهران - درگیری جوانان - آرشیو
تهران - درگیری جوانان - آرشیو
تقابل مردم به‌ویژه جوانان با نظام ولایت‌فقیه و فرهنگ آخوندی آن‌قدر گسترده و فراگیر است، که این روزها باعث دلمشغولی بسیاری از سران و مهره‌های سرکوب رژیم شده است که نکند کار دست نظام بدهد و عاقبت آنها به قیام و خیزش منجرشود.

این تقابل و ضدیت مردم با هنجارهای آخوندی و آخوند‌ساخته است که سرکرده نیروی انتظامی رژیم را وادار کرده است که به این هنجار شکنان که به قول او ”جرم مشهود“ می‌کنند هشدار بدهد.

آخوند موحدی کرمانی نیز برخود واجب می‌داند که از پاسدار اشتری تشکرکند ”که خوب وظیفه خود را شناخت و به وظیفه خود که برخورد با جرم مشهود بود، عمل کرد. با ماشینهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند و... برخورد بسیار خوبی کرد. مورد تجلیل نمایندگان مجلس، جمعی از نمایندگان مجلس قرار گرفت، دل خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران را خوشحال نمود“.

اگر چه سرکرده انتظامی رژیم و امام جمعه خامنه‌ای در تهران موضوع آلودگی صوتی و عدم رعایت حجاب تحمیلی توسط زنان را مصداق جرم مشهود می‌دانند و نسبت به آن ابراز وحشت می‌کنند، اما این وحشت ناشی از یک وحشت بزرگتر یعنی خیزش و قیام توسط مردم است که سران و مهره‌های رژیم به کرات از آن به‌عنوان ”فتنه نام“ می برند، و از شرایطی که منجر به قیامی مشابه قیام سال 88 شود وحشت دارند.

وحشت از قیام است که آخوند احمد خاتمی امام جمعه دیگر خامنه‌ای را ناگزیر کرده است که در کرمان و در جلسه‌ای با بسیجیهای رژیم پرده‌ها راکنار بزند وبا صراحت مردمی را که خواستار سرنگونی نظام ولایت هستند را دشمن بنامد و خطاب به بسیجیها بگوید: ”هدف این است که شما از نظام اسلامی چشم بپوشید“.

آخوند خاتمی به ضدیت مردم با نظام ولایت در زمینه فرهنگی‌اشاره می‌کند و به بسیجیها توصیه کرده است آمادگی فرهنگی داشته باشند زیرا ”اهمیت آمادگی فرهنگی بسیار زیاد است“ و همه بسیجیها باید دلدا‌ده ”آمادگی فرهنگی“باشند.

حرف نهایی با بسیجیها ترس از قیام است و گریز به ”فتنه“88 نیز به همین دلیل است. آخوند خاتمی ضمن یادآوری قیام سال 88 به بسیجیها به آنها توصیه می‌کند که از ”فتنه“ هم‌چنان بیزار باشند زیرا بسیجی ”نه با فتنه دیروز میانه داشته و نخواهد داشت “.

آخوند خاتمی وحشت خود را در قالب سوالی با مزدوران بسیجی این طور بارز می‌کند: ”آیا نشیده‌اید که مقام معظم رهبری فرمود فتنه خط قرمز نظام است و رنجش ایشان از فتنه رنجش نظام است. “.

امام جمعه خامنه‌ای سپس عمق نگرانی رژیم آخوندی را درخطاب به بسیجی‌ها با بیان این‌که ”نظام سرنگون نمی‌شود ”نشان می‌دهد.

البته پیش از این ولی‌فقیه ارتجاع نیز این نگرانی را در سخنرانی 20آبان 94 خود با دست گذاشتن روی شعار مردم در قیام سال 88که می‌گفتند ” ”انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است“. نشان داده بود.

بنابراین طبیعی است که این روزها سردمداران رژیم از هنجار شکنی مردم تحت عنوان ”جرم مشهود“ و... ابراز وحشت کنند، زیرا به خوبی می‌دانند که هدف نهایی مردم از حرکات ساختار شکنانه، رهایی از نظام سرکوبگر و ضد‌مردمی آخوندی است.

تمامی وحشت آخوندها نیز از همین مسأله است به‌خصوص که اکنون مسأله نمایش انتخابات رژیم نیز در پیش است و اوج شقه وشکاف در درون نظام به‌خصوص در رأس آن، دقیقاً علیه رژیم ولایت و به نفع مردم و هدف آنها عمل می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/332a7164-0c91-41a7-99d6-8b2f27313aeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات