728 x 90

سپاه پاسداران,عمليات تروريستى,

دستگیری دو عضو نیروی تروریستی قدس در کنیا

-

دو عضو نیروی تروریستی قدس که در کنیا دستگیر شده‌اند
دو عضو نیروی تروریستی قدس که در کنیا دستگیر شده‌اند
پلیس کنیا روز شنبه 7آذر 94 اعلام کرد دو تن را به اتهام ارتباط با نیروی تروریستی قدس و ارتباط با یک گروه وابسته به رژیم ایران که قصد انجام حملاتی در داخل خاک این کشور داشته را دستگیر کرد.

وزارت کشور کنیا گفت: این دو فرد به توطئه برای انجام حملات تروریستی اعتراف کرده‌اند؛ اهداف آنها شامل هتل‌هایی در نایروبی بوده است که توسط توریست‌ها، تجار و دیپلوماتهای غربی مکرراً استفاده می‌شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به‌نقل از رئیس پلیس کنیا گزارش داد: این دو فرد چندین بار به ایران سفر کرده‌اند و برای شناسایی اهداف عملیات تروریستی آیندهٴ خود و نیز استخدام افرادی دیگر، از جمله کودکان، پول دریافت کرده‌اند.

وی افزود: شواهد انکارناپذیری ’ در دست است که نشان می‌دهد این دو متهم از سوی یک ’حلقه جاسوسی رژیم ایران ’ استخدام شده بودند و بارها برای ’ دریافت پول و توجیه برای انجام حمله علیه اهدافی در کنیا، به ایران سفر کرده‌اند.

دو سال پیش نیز یک دادگاه در کنیا دو تن از اعضای نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران با تابعیت ایران را به جرم برنامه‌ریزی برای یک رشته بمب‌گذاری در شهرهای مختلف کنیا به حبس ابد محکوم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b1d70ac-e489-484a-bd48-188415072abd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات