728 x 90

-

فراخوان مقاومت ایران به پذیرش پناهجویانی که از جهنم رژیم آخوندی گریخته‌اند

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
مقاومت ایران دولتهای یونان و مقدونیه را به پذیرش پناهجویانی که از جهنم ستم و جنایت رژیم آخوندی گریخته و خود را از ایران به مرزهای این کشورها رسانده فرا می‌خواند و ضمن تفاهم با مشکلات مردم و دولت این کشورها به‌خاطر ورود صدها هزار پناهجو تأکید می‌کند مخالفان فاشیسم دینی حاکم بر ایران که 120هزار اعدام سیاسی را در کارنامه خود دارد طبق کنوانسیون 1951 ژنو و همه عرفها و استانداردهای شناخته شده بین‌المللی شایسته برخورداری از حق مقدس پناهندگی هستند.

بیلان دو سال ریاست‌جمهوری روحانی چیزی جز تشدید سرکوب شامل 2000 اعدام و قطع دست و پا و اسید پاشیدن بر صورت زنان و دختران و گسترش فاجعه‌بار فقر و فحشا و اعتیاد نیست.

قطعنامه هفته گذشته کمیته سوم مجمع عمومی ملل‌متحد و محکومیت شدید نقض حقوق‌بشر در ایران که در روز 28آبان به تصویب رسید، شبهه‌یی در ضرورت اولویت دادن به پناهجویان ایرانی باقی نمی‌گذارد. این قطعنامه نگرانی جدی خود را از شمار بالای اعدامها در نبود سیستمهای حفاظتی شناخته شده بین‌المللی از جمله اعدام نوجوانان و افرادی که در زمان ارتکاب جرم کمتر از ۱۸ سال سن داشته‌اند و همچنین از شکنجه یا سایر مجازاتهای بی‌رحمانه و تبعیض و دیگر موارد نقض حقوق‌بشر علیه زنان و دختران و اقلیتهای قومی و زبانی و مذهبی ابراز کرده و خواستار پایان دادن به آنها در قانون و در عمل شد.

شماری از پناهجویان ایرانی گریخته از جهنم آخوندی که برای پناهندگی در کشورهای اروپایی که در هفته‌های اخیر در سوز سرما در این مناطق مرزی متوقف شده‌اند پلاکاردهایی در دست دارند که روی آن نوشته‌اند:‌ «در ایران حقوق‌بشر نیست»، «ما آزادی می‌خواهیم».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ آذر ۱۳۹۴ (۲۵ نوامبر ۲۰۱۵)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94e34555-db8f-4b19-a8f2-fcfd973c49c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات