728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

وصیت سیاسی هاشم خواستار نماینده‌ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان

-

زندانی سیاسی هاشم خواستار نماینده‌ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان
زندانی سیاسی هاشم خواستار نماینده‌ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان
هاشم خواستار نماینده‌ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان که در بیمارستان بستری است طی مطلبی با عنوان وصیت سیاسی که در صفحات اجتماعی منتشر شده است، به گوشه‌یی از جنایات و ظلم و ستم رژیم آخوندی به‌ویژه علیه فرزندان پاکباز این میهن، زندانیان سیاسی، مجاهدین قتل‌عام شده در سال 67 و زنان ایران و چپاول و غارت آخوندها از سفره مردم ایران اشاره کرده است.

هاشم خواستار می‌نویسد:

به عقیده‌ی من مظلومترین، اعدامیان تابستان سال 67 هستند. چون دوران حبسشان را در زندان می‌گذراندند که ناگهان از همه یک سؤال کرده که ایا هنوز پایبند عقیده‌شان هستند؟ و آنانکه سر عقیده‌شان باقی مانده بودند اعدام شدند. در حالی‌که بعضی از این افراد تنها از حبسشان 2ماه و یا چند سال باقی مانده بود. از جنبه‌ی حقوق بین‌الملل این کشتار جنایت علیه بشریت می‌باشد که روزی در دادگاه بین‌المللی که مورد قبول جامعه جهانی و جامعه ایران باشد به آن رسیدگی خواهد شد. و اگر به‌دلیلی نتوانستند مرا در کنار اعدامیان تابستان 67 دفن کنند، به‌صورت امانت در هر کجا توانستند دفن کنند تا با آماده شدن شرایط جنازه‌ام را به محل دفن اعدام شدگان 67 منتقل کنند. و اما مظلومترین قشر جامعه پایه‌های تابوتم را با قدرت و با شعار زنده باد آزادی بلند کنند. شاید بگویید مظلومترین قشر جامعه چه کسانی هستند؟ زنان. بله زنان.

نماینده معلمان مشهد، «هاشم خواستار» در پایان وصیت نامه سیاسی یاد همکاران و معلمان آزاده در زندانهای رژیم را گرامی می‌دارد و بر وصیت خود جهت دفن در کنار اعدام شدگان سیاسی سال 67 تأکید می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e4e788c-1be5-43db-bb48-835ab7a4ebad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات