728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,سرکوب زنان,

کنفرانس فدراسیون جهانی حقوقدانان زن در شهر بارسلون اسپانیا

-

کنفرانس فدراسیون جهانی حقوقدانان زن در شهر بارسلون اسپانیا
کنفرانس فدراسیون جهانی حقوقدانان زن در شهر بارسلون اسپانیا
کنفرانس فدراسیون جهانی حقوقدانان زن با حضور حقوقدانان برجسته از کشورهای مختلف اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد.

به‌دعوت ماریا النا الوردوین رئیس فدراسیون جهانی حقوقدانان، هیأتی از کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت نیز در این کنفرانس شرکت کرد:

در این کنفرانس 2روزه که موضوع اصلی آن نفی خشونت علیه زنان و حقوق پایه‌یی زنان در جامعه و در قانون بود، هیأت کمیسیون زنان شورا به سرپرستی خانم الهه ارجمندی شرکت کرد و با حقوقدانان برجستهٴ شرکت کننده به بحث و تبادل نظر درباره خشونت نهادینه شده علیه زنان در ایران تحت حاکمیت آخوندها پرداخت.

الهام زنجانی به‌نمایندگی از طرف هیأت کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت، سخنران روز دوم کنفرانس بود. وی وضعیت وخامت‌بار نقض حقوق‌بشر در ایران، افزایش اعدامها و به‌خصوص سرکوب زنان در دوران روحانی را تشریح کرد و سپس، گفت:

زنان ایران که در 37سال گذشته به‌رغم اعدام، شکنجه، حبس در واحدهای مسکونی و اسیدپاشی به خواسته‌های رژیم تن نداده‌اند، امروز نیز از خواسته برحق خودشان که آزادی، دموکراسی و سرنگونی رژیم زن‌ستیز آخوندی است دست نمی‌کشند؛ بلکه از الگویهای درخشانی چون زنان پیشتاز اشرفی در زندان لیبرتی انگیزهٴ مبارزه و ایستادگی بیشتر می‌گیرند

الهام زنجانی در پایان سخنرانی خود گفت: خانم مریم رجوی که جنبش ما را رهبری می‌کند، در نقطهٴ مقابل رژیم زن‌ستیز آخوندها، عمیقاً معتقد است که زنان نیروی تغییرند و با تکیه بر شعار می‌توان و باید او ما اراده کرده‌ایم که آزادی و دموکراسی را برای کشورمان به ارمغان ببریم؛ و البته در این مسیر به پشتیبانی و کمک همهٴ شما خواهرانمان از سراسر جهان نیازمندیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa41970b-7339-4953-8054-5b757f3c0f23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات