728 x 90

فقر و بيكارى,

۱۰درصد کارتن خوابهای تهران را زنان تشکیل می‌دهند

-

زنان کارتن خواب
زنان کارتن خواب
26آبان 94 - در اعتراف یک کارگزار رژیم در شهرداری تهران به يکی از دستاوردهای رژيم آخوندی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی در تهران اذعان کرد که 60 درصد از معتادین متجاهر در تهران متعلق به جمعیتهای روستایی یا شهرهای زیر 100هزار نفر هستند که به تهران آمده‌اند.

فرزاد هوشیار پارسیان 26آبان 94 به وضعیت اسفبار آسیبهای اجتماعی در تهران اذعان می‌کند و در رابطه با پدیده متکدیان می‌گوید: 35 درصد جمعیت شناسایی شده که شامل گروه‌های خانوادگی و گروه‌های غیررسمی می‌شوند و اکثر در محلات جنوبی بازار تهران، لب خط و هرندی زندگی می‌کنند.
 
کارگزار رژیم در رابطه با رابطه با آمار بالای کارتن خوابهای شهرستانی می‌گوید: در حال حاضر 60 درصد از معتادین متجاهر در تهران متعلق به جمعیتهای روستایی یا شهرهای زیر 100هزار نفر هستند که به تهران آمده‌اند. این افراد باید به شهر خود بازگردند و ما در مراکز بهاران کارتن خوابهای شهرستانی را نمی‌پذیریم.

فرزاد هوشیار به معضل زنان کارتن خواب در تهران اشاره می‌کند که در حال حاضر کمتر از 10درصد کارتن خوابها را زنان تشکیل می‌دهند اما زن کارتن خواب یعنی ایدز، هپاتیپ و کودک بدون شناسنامه. مسلماً تاثیر تخریبی این 10 درصد بیشتر از 90 درصد مابقی است به همین خاطر هم باید با این موضوع برخورد کنیم.

وی در رابطه با پدیده سرقت درخیابانها توسط معتادین برای به‌دست آوردن یک وعده غذای گرم می‌گوید: امروز 60 درصد از سرقتهای خرد توسط معتادین مهاجمی انجام می‌شود تا شاید تنها یک وعده غذای گرم به دست آورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27c0dc03-aa5f-480c-a8ab-0a31db0ae873"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات