728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى،كمپ ليبرتى,

اشرف شبراوی نماینده سابق پارلمان مصر حمله موشکی به لیبرتی را محکوم می‌کند

-

دکتر اشرف الشبراوی نماینده سابق پارلمان مصر
دکتر اشرف الشبراوی نماینده سابق پارلمان مصر
دکتر اشرف الشبراوی نماینده سابق پارلمان مصر حمله جنایتکارانه موشکی به کمپ لیبرتی را محکوم کرد و از دولتها و سازمانهای مدافع حقوق‌بشر خواستار حفاظت از مجاهدان اشرفی شد:

مصاحبه دکتر اشرف الشبراوی نماینده سابق پارلمان مصر با سیمای آزادی

من اشرف الشّبراوی عضو مجلس مردم مصر و مدافع حقوق مجاهدین خلق و کمپ لیبرتی، موشک باران کمپ لیبرتی و اقداماتی که علیه آن صورت گرفته را به‌شدت محکوم می‌کنم. این جنایت که توسط رژیم ایران صورت گرفته است؛ نقض قوانین بین‌المللی و معاهدات و کنوانسیونهای سازمان ملل در حمایت از شهروندان بی‌دفاع است. از همین جا وجدانهای جهانی و همه مسئولان و فعالان سیاسی و دولتها را خطاب قرار می‌دهم که در کنار پناهندگان سیاسی بی‌دفاع باشند و بر ماست که آنها را حفاظت کنیم همچنین از سازمان ملل می‌خواهم که به مسئولیت خودش در قبال آنها عمل نماید تا از حملات رژیم فاشیستی ایران علیه آنان جلوگیری شود. همه مردم جهان و همه سازمانهای مدافع حقوق‌بشر را خطاب قرار می‌دهم که متحداً آنها را یاری کنند. از همه دولتهای جهان از کمیسیر سازمان ملل و سازمانهای اروپایی و پارلمان اروپا می‌خواهم که به حمایت و یاری حق و مجاهدین خلق که افرادی صلح‌جو و بدون سلاح هستند و به‌طور مسالمت‌آمیز مبارزه می‌کنند، بشتابند. این برای ما بسیار سخت و سنگین است که شاهد باشیم آنها دست بسته و بلادفاع مانده‌اند و موشک‌باران می‌شوند.

با تشکر اشرف الشبراوی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a851d06-1308-4d83-9c60-e37196fd9864"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات