728 x 90

-تشدید سرکوب ,اخبار دانشجویی,

گزارشهای جدیدی از مرگ مشکوک یک دانشجوی کرد در تهران

-

 دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشگاه علوم پزشکی تهران
بر اساس گزارشهای تکمیلی مرگ احسان کریمی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در هاله‌یی از ابهام است.

این دانشجو روز 28مهر 94 در حادثه سقوط از ساختمان نیمه کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران جان خود را از دست داد.

شاهدان گفته‌اند:” احتمالاً چند نفر، این دانشجوی کرد را از طبقه ششم به پایین پرت کرده‌اند.“

گفته می‌شود، احسان کریمی به‌دلیل مخالفتش با مذهب ارتجاعی آخوندهای حاکم در شبکه‌های اجتماعی به مرگ تهدید شده بود.

احسان کریمی انترن بیمارستان لقمان بوده است و از جمله دانشجویان موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده که دوره علوم پایه خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده و با نمرات خوب دوره انترنی جراحی عمومی خود را در بیمارستان لقمان تهران آغاز کرده بود.
 
وی در یکی از خوابگاههای این دانشگاه سکونت داشته و طبق اظهارات اساتید، دوستانش  سابقه‌یی دال بر مشکلات روحی و روانی نداشته است.

در اسفندماه سال ٩٢ نیز، یک دختر دانشجوی کرد به نام شیدا حاتمی ٢٤ ساله دانشجوی رشته‌ٴ خاک‌شناسی – گرایش بیولوژی و بیوتکنولوژی در دانشگاه ارومیه به طرز ’مشکوکی’ در خوابگاه این دانشگاه جان خود را از دست داد و مسئولان دانشگاه و حراست و عابد فتاحی عضو مجلس ارتجاع در شهر ارومیه درصدد سرپوش گذاشتن بر این حادثه بودند که با اعتراض شدید دانشجویان این دانشگاه روبه‌رو شدند.

همچنین در مهرماه سال ٩٢، سحر چوینی ١٩ ساله و دانشجوی ترم دوم رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان و اهل شهرستان مریوان به طرز مشکوکی در یکی از خوابگاههای دانشجویی تازه احداث دانشگاه بوعلی جان خود را از دست داد و عدم پیگیری مسئولان دانشگاه بوعلی همدان نسبت به مرگ مشکوک این دختر دانشجوی کرد اهل مریوان اعتراض دانشجویان این دانشگاه را درپی داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc193254-00c4-48d7-bde2-aa64a384b93b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات