728 x 90

اخبار اعتراضي,

ایلام، چالوس، دورود، سنندج، تهران و شاهرود - اعتصاب، اعتراض

-

تجمعات مردمی - آرشیو
تجمعات مردمی - آرشیو
سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از متقاضیان ثبت‌نام خرید خودرو از شرکت سایپا
صبح روز سه‌شنبه 19آبان 94، گروهی از متقاضیان خرید خودرو از نمایندگی شرکت سایپا در سنندج در اعتراض به اجحافها و چپاول‌های ایادی حکومتی در این شرکت دست به اعتراض زدند.

شاهرود - اعتصاب 600 کارگر معدن البرز شرقی ادامه دارد
حدود 600نفر از کارگران معدن زغال‌سنگ البرز شرقی روز سه‌شنبه 19آبان ماه 1394 اعتصاب و اعتراض خود را در مخالفت با واگذاری بخشی از تأسیسات خدماتی این واحد معدنی به شهرداری شاهرود ادامه دادند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان پیمانی اداره برق
صبح روز سه‌شنبه 19آبان 94، کارکنان پیمانی واحد توزیع اداره برق سنندج، در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق و 4ماه حق اضافه کاری در محل امور مالی اداره در خیابان استقلال سنندج تجمع کردند.

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی
صبح روز سه‌شنبه تعدادی ازپرسنل شرکتی سازمان آتش‌نشانی ایلام در اعتراض به نگرفتن سه ماه حقوق عقب افتاده، خودشان در مقابل دفتر این سازمان واقع در میدان موسوم به کشوری تجمع کرده و خواهان گرفتن حق و حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

چالوس - اعتراض کسبه به اخاذی مالیاتی دولت
صبح روز سه‌شنبه 19آبان 1394 از ساعت 9، کسبه پاساژ البرز چالوس واقع در خیابان 17 شهریور همراه کسبه این خیابان و مغازه‌داران پاساژ قائم، به‌دلیل اخاذیهای مالیاتی دولت دست به اعتصاب زدند.

طبق گفته یکی از مغازه‌داران خیابان 17 شهریور چالوس، طی اقداماتی که به‌تازگی سازمان مالیات انجام داده مغازه‌ها و پاساژهای بر خیابانهای چالوس و همچنین پاساژها و مغازه‌هایی که در نقاط پر رفت و آمد و معروف قرار دارند، در مشاغل پر رونق طبقه‌بندی می‌شوند.

این موضوع، سبب افزایش مالیات این کسبه خواهد شد. وی افزود: طبق اطلاعاتی که برخی از کسبه از سازمان دریافت کرده‌اند، این میزان برای کسبه معمولی مثل ما و پاساژهای البرز، فتح، قائم و...، 10 درصد خواهد بود، اما در پاره‌ای از نقاط و برای سفره خانه‌ها این میزان تا 30 درصد افزایش مالیات نیز می‌رسد و این موضوع نشان می‌دهد که دولت، چه دندانی برای صاحبان مشاغل تیز کرده است.

تهران - تجمع کارگران شرکت تولیدی تهران در محوطه کارخانه

در ادامه تجمعات اعتراضی قبلی کارگران شرکت تولیدی تهران مقابل اداره کار در خیابان اکباتان تهران روز دوشنبه همچنین در محل کارخانه نیز تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان محقق شدن مطالبات خود شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2e3bdd1-09a6-4875-9b9f-1f30945d3000"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات