728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,كمپ ليبرتى,

پس از حمله مرگبار موشکی دولت عراق از ورود الزامات تعمیر بنگالها ممانعت می‌کند

-

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران
بعد از حمله مرگبار موشکی به لیبرتی که به‌شهادت 24تن و انهدام بخشهای وسیعی از کمپ منجر شد، کمیته سرکوب مجاهدان اشرفی در لیبرتی به‌ریاست فالح فیاض، محاصره ضدانسانی را شدت بخشیده است.

مأموران کمیته سرکوب در روز شنبه 16آبان ماه برای نهمین روز متوالی از ورود اقلام مورد نیاز ساکنان مانند نایلون و میخ و... برای تعمیر و آب‌بندی بنگالها و اماکن آسیب دیده جلوگیری کردند و بعد از سه روز معطلی خودروهای حامل این وسایل را از ورودی لیبرتی باز گرداندند.

این اقدام کمیته سرکوب در حالی است که علاوه بر انهدام و از دور خارج شدن بخش زیادی از بنگالها، بسیاری از بنگالها که ساکنان در آنها مستقر هستند نیز آسیبهای بسیار جدی دیده و نیازمند تعمیرات است وگرنه در فصل سرما و شرایط جوی نامساعد و بارندگی قابل استفاده نخواهند بود.

ممانعت از ورود نیازهای کمپ، نقض فاحش حقوق‌بشر و نقض آشکار، ام او یو، یادداشت تفاهم امضا شده بین یونامی و دولت عراق در 25دسامبر 2011 و نقض بسیاری از معاهدات بین‌المللی و یک اقدام مجرمانه و شایان پیگرد قانونی است.

مقاومت ایران با یادآوری تعهدات جامعه جهانی در مقابل امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، دولت آمریکا، اتحادیه اروپا و ملل‌متحد را به اقدام فوری برای لغو فوری محاصره لیبرتی فرامی‌خواند تا ساکنان بتوانند نیازمندیهای مبرم خود را به‌ویژه بعد از تهاجم وحشیانه موشکی وارد کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
17آبان ماه 1394 (8نوامبر 2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9648a0f-8d86-4bfe-8365-28405085c980"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات