728 x 90

جام زهر اتمى,

سایت رسمی خامنه‌ای، رفسنجانی، روحانی و ظریف را خیانتکار نامید

-

نشریه خط حزب‌الله-دفتر رهبر جمهوری اسلامی
نشریه خط حزب‌الله-دفتر رهبر جمهوری اسلامی
وبسایت رسمی خامنه‌ای روز شنبه 16آبان 94، رفسنجانی، روحانی و جواد ظریف را مصداق خیانتکارانی دانست که در پی ’بزک کردن چهره آمریکا’ هستند.

خامنه‌ای در آستانه روز ۱۳ آبان، سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهران، گفته بود ’عده‌یی مغرضانه و عده‌یی از روی ساده‌لوحی’به ’بزک‌ کردن چهره‌ آمریکا’ مشغولند و باعث می‌شوند ’چهره دشمن’ برای مردم ایران پنهان شود تا او ’خنجر را فرو کند’.

نشریه ’خط حزب‌الله’ که از سوی ’دفتر حفظ و نشر آثار خامنه‌ای’ منتشر می‌شود، در ششمین شماره خود که روز جمعه در نمازهای جمعه توزیع شد، این سخنان را به ’خیانت بزک’ تعبیر کرده و بدون نام بردن از فرد خاصی تعدادی جمله را به‌عنوان مصداق این خیانت معرفی کرده است. نکته قابل‌توجه در انتخاب این جملات این است که تعداد قابل توجهی از آنها پیش از این توسط روحانی و رفسنجانی عنوان شده‌اند.

عبارت ’امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا’ که دوبار در این نشریه تکرار شده و همچنین جمله ’اوباما به درک تاریخی ملت ایران رسید’ متعلق به  هاشمی رفسنجانی است که به ترتیب در سال ۹۲ و ۹۴ عنوان شده است.

’آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند و با کدخدا نشستن راحت‌تر است’ هم جمله‌ای از حسن روحانی است که دو بار تکرار شده است.

دیگر جمله انتخاب شده از سخنان روحانی توصیف او از رئیس‌جمهوری آمریکا است که گفته بود اوباما ’فردی مؤدب و هوشمند’ است.

’ تهدید مشترک ما رشد سریع افراط گرایی خشن و بربریت افسارگسیخته است’ نیز از پیام تصویری جواد ظریف انتخاب شده، که در تیر ماه و در آستانه مذاکرات هسته‌یی وین منتشر شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76bc63d4-a5b4-4413-813d-2f45e0a7a1e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات