728 x 90

اخبار اروپا,اخبار مصر,

محدود کردن پروازها به شرم الشیخ و سرگردانی گردشگران در این شبه جزیره

-

بیش از ۹ هزار گردشگر بریتانیایی در شرم‌الشیخ در انتظار بازگشت به لندن هستند
بیش از ۹ هزار گردشگر بریتانیایی در شرم‌الشیخ در انتظار بازگشت به لندن هستند
در ادامه سقوط یک فروند ایرباس ۳۲۱ روسی در مصر که احتمال داده می‌شود ناشی از بمب‌گذاری بوده باشد، کشورهای دیگری پس از بریتانیا پروازهایشان را به شرم الشیخ محدود کرده‌اند، فرانسه، بلژیک و هلند به شهروندان خود هشدار داده‌اند به این شهر سفر نکنند.

بیش از ۹ هزار گردشگر بریتانیایی در شرم‌الشیخ در انتظار بازگشت به لندن هستند. دولت بریتانیا می‌گوید که تصمیم به متوقف‌ساختن موقت پروازها، به‌منظور گسترش اقدامات امنیتی و کنترل فرودگاه این شبه‌جزیره است.

کامرون از تصمیم کشورش برای تعلیق موقت پروازهای شرم‌الشیخ دفاع کرد و گفت این تصمیم ’حیاتی’ بوده است.
فرانسه هم به شهروندانش توصیه کرده است فقط در صورت ضروری بودن به شرم الشیخ سفر کنند و هلند هم علیه سفر از طریق فرودگاه این شهر هشدار داده است.

وزیر خارجه بلژیک به تلویزیون این کشور گفت که دولت موقتاً توصیه می‌کند شهروندان به شرم الشیخ سفر نکنند تا ایمنی فرودگاه آن شهر تضمین شود.

شرکتهای هوایی روسی، اما به پروازهای خود به این منطقه هم‌چنان ادامه می‌دهند. هواپیمای روسی متعلق به شرکت کاگالیما، روز شنبه ۳۱ اوت در حالی که منطقه‌ی توریستی شرم‌الشیخ مصر را به مقصد سن‌پترزبورگ ترک کرده بود، در بخش مرکزی شبه جزیره‌ی سینا سقوط کرد. در اثر این حادثه تمامی ۲۲۴ خدمه و مسافر این ایرباس کشته شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1ac2b7e-cf75-48ba-98a3-7c105004a5ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات