728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار روسيه,

اد رویس: آمریکا باید دخالت رژیم ایران و روسیه در سوریه را متوقف کند

-

جلسه استماع کنگره  آمریکا - 13آبان 94
جلسه استماع کنگره آمریکا - 13آبان 94
اد رویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه 13آبان 94 سیاست دولت اوباما در سوریه را به‌شدت زیر ضرب برد و گفت: بخشی از فاجعه کنونی به علت نبود یک استراتژی کارا در سوریه است.

اد رویس در یک جلسه استماع کنگره گفت «تهاجم مشترک رژیم ایران و روسیه علیه مراکز داعش نبوده و نیست بلکه علیه مخالفان رژیم اسد است. مخالفانی که از جانب آمریکا و عربستان سعودی پشتیبانی می‌شوند».

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «آمریکا باید دخالت‌های رژیم ایران و روسیه را که بیشتر موجب بی‌ثباتی سوریه شده، به عقب براند».

وی تأکید کرد این امر می‌تواند با اعمال تحریم‌های سخت علیه حزب‌الله لبنان ـ تروریست‌های نیابتی رژیم ایران ـ انجام شود همچنین باید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران اعمال شود.

در نشست کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان، اعضای جمهوریخواه و دموکرات خواستار برخورد قاطع دولت اوباما در مقابل دخالتهای رژیم ایران و روسیه در سوریه شدند، دخالتهایی که به گفته این نمایندگان، امنیت متحدان آمریکا و منافع ملی آمریکا را به مخاطره می‌افکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4776038-3068-4b22-9b5d-98728b890fb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات