728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

تجدیدعهد حسین ابریشمچی با مولای متقیان علی (ع)

-

مجاهد شهید حسین ابرشمچی
مجاهد شهید حسین ابرشمچی
مجاهد شهید حسین ابرشمچی، از شهدای حمله موشکی رژیم آخوندی به کمپ لیبرتی در 7آبان 1394 است. او که سابقه مبارزه با دو دیکتاتوری شاه و شیخ را در کارنامه داشت، تحت راهبری پاکباز مجاهدین در پیروی از راه و روش پیشوایان تاریخی خود به‌ویژه امام علی (ع)، با عمل انقلابی مستمر و بدون وقفه، به الگویی برای فدای بی‌چشمداشت تبدیل شود.

از حسین ابریشمچی نوشته‌ها و مطالب بسیاری به جا مانده است که هر کدام حاوی مفاهیمی عمیق و انقلابی و مضامینی انگیزاننده و تأثیرگذار است. آنچه می‌خوانید بخشی از تجدیدعهد او با مولا علی (ع) در شب قدر سال 1393 می‌باشد.

«در شب احیاء، شب شهادت مولای مجاهدان و امیر مؤمنان علی (ع) هستیم. بی‌تردید شهادت علی (ع) سخت‌ترین و دردآورترین حادثه برای هر مجاهد خلق است.
یا مولا! یا علی! در این شب احیاء و در شب شهادت خودت، با تو که تجسم مادی و عینی همه‌ی ارزشهای والای انسانی و انقلابی هستی، و در پیشگاه تو تجدیدعهد کرده و با تو پیمان می‌بندم.
یا علی! با تو پیمان می‌بندم که قدر و ارزش شرایط خطیری که در آن قرار داریم را فهم کنم.
یا علی! پس از سالها به یمن انقلاب ایدئولوژیک و به یمن این‌که هم‌چون خودت بر اصولمان پایداری کردیم، دشمن ضدبشری یعنی آخوندهای سفاک، غرق در بحرانهای لاعلاج شده و هیچ راه و برون رفتی از این بن‌بستها را ندارند
یا علی! در این شرایط خطیر تاریخی از تو می‌خواهیم مقاومت خونبار ما را یاری دهی تا قدمهای هر چه سریعتری بسوی پیروزی و رهایی خلق اسیرمان برداریم.
یا علی! از تو می‌خواهیم که چشم دشمنانمان را کور نمایی تا از هر گونه آسیب و گزندی به راهبران ما مسعود و مریم عاجز گردند و آنها را در کنف حمایت خودت حفظ کنی.
یا علی! ای پیشوا و ای آقای همه‌ی مجاهدان! ما از روز نخست از تو آموختیم که به جلادان و دشمنان خدا و خلق «نه» گفته و بهای آن را هر چه که باشد بپردازیم و این راه و مسیر را از تو آموختیم، در این شب پر قدر، به حق همراه و هم‌رزمت فاطمه زهراء، هر چه زودتر چشم مردم اسیر ایران را به دیدار خواهر مریم روشن بگردان».

آری، حسین ابریشمچی چه در عمل و زندگی انقلابی خود و چه در ضمیر و زبانش دوست‌دار علی و رهروی راه او بود و سرانجام نیز با خون خود، عهد و پیمانش با امیرالمؤمنین علی (ع) را مهر کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1757a531-5e86-4952-95cb-c2033b641ca4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات