728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

محکومیت حمله به لیبرتی توسط خانم فلور صدودی (رام) و آقای منشور وارسته از اعضای شورای ملی مقاومت

-

خانم فلور صدودی (رام) و آقای منشور وارسته از اعضاى شوراى ملى مقاومت
خانم فلور صدودی (رام) و آقای منشور وارسته از اعضاى شوراى ملى مقاومت
خانم فلور صدودی (رام) عضو شورای ملی مقاومت ایران طی پیامهایی به آقای مهدی ابریشمچی و خانم جمیله ابریشمچی، شهادت قهرمان مجاهد خلق حسین ابریشمچی را تسلیت گفت و نوشت:” با تبریک و تسلیت به شما به‌مناسبت شهادت برادر گرامیتان و همراهان گرانقدرشان که برای تحقق ارزشهای بی‌نظیر انسانی که همانا آزادی مردم دربندشان است با مسئولیتی بی‌نظیر با خون خود درخت مقاومت را آبیاری کردند.
باشد که بانیان ریز و درشت این فجایع ددمنشانه روزی در دادگاه مردمی مردم ایران جوابگو باشند.
این شهادتها عزم ما را برای رویارویی با دشمنان مردم ایران جزم‌تر می‌کند.
 
آقای منشور وارسته عضو شورای ملی مقاومت ایران، طی پیامی، شهادت، قهرمانان به خون خفته مجاهد خلق در جریان حمله موشکی به لیبرتی را تسلیت گفت و نوشت: ”این تهاجم ناجوانمردانه وزبونانه شایسته محکومیت از سوی هر ایرانی آزادیخواه می‌باشد. بی‌شائبه، حمله تروریستی-موشکی رژیم به مقر رزمندگان آزادی ستان، بیانگر ضعف و وحشت استبداد دینی از سرنگونی توسط مقاومت ایران می‌باشد.
 
آخوندهای جنایتکار تلاش دارند تا به‌منظور سرپوش گذاشتن بر آثار جام زهری که توسط جنبش به آنها خورانده شد، با تاکتیک فرار به جلو نیروهای مفلوک خود را روحیه بخشیده تا مانع فروپاشی شوند.
 
غافل از آنکه، هر ضربه رژیم بر پیکر مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران وارد می‌شود، عظم و استواری مجاهدان آزادیخواه در سرنگونی تمامیت رژیم را صد چندان می‌کند.“
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/661bcc0d-052d-46e0-8b36-6c72862048f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات