728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى -

نامه جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج، گوهردشت و اوین در محکومیت تهاجم به لیبرتی

-

زندان مرکزی کرج، زندان اوین و زندان گوهر دشت
زندان مرکزی کرج، زندان اوین و زندان گوهر دشت
جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج، گوهرشت و اوین نامه‌یی در «محکومیت عمل جنایتکارانه و ننگین رژیم جمهوری اسلامی علیه اشرفیان در لیبرتی» منتشر کردند
 
متن این نامه از این قرار است:
بار دیگر دست جنایتکار رژیم پلید و آدمکش ملایان، در کار جنایت دیگری شد و شماری دیگر از آزادگان و شریف‌ترین و مقاوم‌ترین فرزندان این میهن ستمدیده را به خاک خون کشید و بار دیگر سازمان ملل و دولت مماشاتگر آمریکا که می‌بایست مطابق قرارداد و توافقات بین‌المللی خود، به تعهدات خود عمل کند، در بی‌عملی و تعلل موجبات جنایت دیگری را فراهم ساخت.
 
اگر این رژیم آدمکش، امروزه به‌عنوان پدر خوانده تروریسم و قتل و کشتار مردم منطقه شناخته می‌شود و از سفاکان و جنایتکارانی هم‌چون بشار اسد و یا نظایر آنها در عراق (مالکی و...) و یا در لبنان و یمن و... با تمام قوا و از جیب و به هزینه مردم ایران دفاع می‌کند... همه و همه به‌خاطرعدم مشروعیت مردمی در داخل مرزهای خود است، که به واسطه آن بیش از ۶۰ بار به‌دلیل انبوه اعدامها، کشتار و شکنجه، سرکوب و نقض اولیه‌ترین حقوق مردم ایران، در سازمان ملل محکوم شده است.
 
پر واضح است که برای اعمال این سرکوب و ارعاب در داخل و در منطقه... پیش و بیش از هر کس دیگر، اصلی‌ترین خطر و تهدید برای موجودیت خود، یعنی پیشقراولان مقاومت مردمی در برابر خود را هدف موشکهای کینه توزانه خود قرار دهد... و لاجرم این وظیفه و مسئولیت همین اصلی‌ترین و جدی‌ترین نیروی مقاومت است که با مقاومت و ایستادگی (اگر چه پر هزینه!) نقاب‌ از چهره‌ این هیولای آدم کش برداشته، کسانی را که در حال بزرگ کردن چهره‌ این هیولا و ابلیس روحانی نما، هستند و یا عافیت جویانه بدان تن می‌دهند را به مردم ایران معرفی کنند و در گام بعد به همه دولتهای مماشاتگر، یادآور شوند، که این کشتارها، جنایت و غیره صریحاً (چه در ایران و چه منطقه) روی دیگر سیاست مماشات و دعوت کردن این هیولای خونخوار به بازی صلح و دوستی است.

 

 درود و سلام بر ۲۳ شهید قهرمان مقاومت سترگ ایران، کسانی که در شرایط پیچیده و مه‌ آلود جهانی و منطقه‌ای، راه را از بیراهه تشخیص داده و در تیرگی و غوغای استبداد و استعمار و عافیت جویی مبتذل روشنفکرانه، پیامبرگونه، تابلوهای جهت نمای حقیقت و آزادی شدند.
راهشان پر رهرو باد.
اسامی بترتیب حروف الفبا تا این لحظه عبارتند از:
فرید آزموده ، حسن آشتیانی ، رضا اکبری منفرد ، بهزاد ترحمی ، ایرج حاتمی ، ماشاالله حائری ، خالد حردانی ، رسول حردانی ، امیر دوربین قاضیانی ، شاهین ذوقی تبار ، سعید شیرزاد ، مسعود عرب چوب دار ، علیرضا فراهانی ، آیت‌الله سید حسین کاظمینی بروجردی ، صالح کهندل ، علیرضا گلی‌پور ، سعید ماسوری ، علی معزی ، پیروز منصوری.
جمعه هشتم آبانماه ۱۳۹۴
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e47a561b-22c6-4042-9376-e710457bf168"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات