728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

بیانیه سناتور جان مک‌کین در مورد حمله به کمپ لیبرتی

-

سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا
سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا
واشینگتن دی.سی ـ سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا بیانیه زیر را در مورد حمله ‌این هفته به کمپ لیبرتی در عراق که بر طبق گزارشات منجر به کشته شدن بیش از 20نفر شده است، صادر کرد.

”حمله بی‌معنا و بی‌دلیل روز پنجشنبه به کمپ لیبرتی که طبق گزارشات بیش از 20نفر از ساکنان را کشته و دهها نفر دیگر را مجروح کرده است یک بی‌عدالتی بوده و بیانگر یک خیانت به شهروندانی است که آمریکا متعهد به حفاظتشان شده است.

دولت عراق بایستی فوراً رسیدگیهای پزشکی و کمکهای اورژانس را برای قربانیان این حمله فراهم کرده و تمام تلاشش را به‌کار برد تا شفای مجروحان را تضمین کند.

با حزن و اندوه، این آخرین حمله از یک کمپین ادامه‌دار علیه ساکنان کمپ لیبرتی می‌باشد. این ساکنان مکرراً قربانی سرکوبهای روزانه‌یی هستند که موجب پایین آمدن کیفیت زندگی، مسدود کردن دسترسی به غذا و دارو، و منع کردن تجهیزات حفاظتی اولیه، می‌شود.
من مقامات عراقی را قویاً به فراهم کردن امنیت بیشتر برای کمپ لیبرتی و آوردن مسئولان به پای محاکمه فرا می‌خوانم.

دولت و ارتش آمریکا به هزاران شهروند تعهد داد که ما حفاظتشان می‌کنیم، و آنها سلاحهای خود را تحویل دادند و در نتیجه، تحت حفاظت ما قرار گرفتند. این امری ضروریست که ایالات متحده، همراه با سازمان ملل و دولت عراق، به تعهدات خود به این ساکنان وفا کنند، و کار بیشتری برای تأمین امنیت کمپ لیبرتی انجام دهند، و باز اسکان این ساکنان به کشورهای دیگر را تسریع کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/149b4204-31bc-4f7e-9e36-ec58e1a5fd39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات