728 x 90

اخبار اعتراضي,

اندیمشک، ماهشهر، میناب - اعتصاب کارگری و اعتراضات مردمی

-

یکی از جوانان در اعتراض به بی توجهی کارگزاران دولت به بحران دشت میناب خود را در یک فروچاله دفن کرد
یکی از جوانان در اعتراض به بی توجهی کارگزاران دولت به بحران دشت میناب خود را در یک فروچاله دفن کرد
اندیمشک - تجمع اهالی خیابان معلم در اعتراض به نیروی انتظامی منطقه
اهالی خیابان معلم اندیمشک مقابل نیروی انتظامی منطقه‌شان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
شهروندان نسبت به ناامنی در این محله و عدم اقدام برای ایجاد محیط امن اعتراض داشتند. یک شهروند تجمع کننده گفت: ما فکر می‌کنیم که خود ارگانها با سارقین همدست هستند اگر این طور نیست چرا با وجود این‌که به آنها اطلاع داده شد سریع برای دستگیری سارقین اقدامی نشد. ما می‌دانیم که حتی اگر این افراد را دستگیر کنند با گرفتن رشوه و زیرمیزی آزادشان می‌کنند.
این تجمع در روز 25مهر انجام شد.

ماهشهر - هشتمین روز اعتصاب کارگران پتروشیمی فجر ماهشهر
صدها تن از کارگران پتروشیمی فجر ماهشهر روز سه‌شنبه 28مهر هشتمین روز اعتصابشان را در محل کار ادامه داده و از رفتن به‌سر کار خودداری کردند.

میناب - اعتراض جوانان به بی‌توجهی کارگزاران به بحران دشت میناب
دوشنبه 27مهرماه 94 در پی اعتراضات مکرر مردم و جوانان به کارگزاران حکومتی در مورد چپاول منابع آبی میناب و خرابی محیط زیست یکی از جوانان این شهر با پوشیدن کفن خود را در یک فروچاله دفن کرد. بیش از30روستای میناب در خطر نشست کردن زمین و به‌وجود آمدن فروچاله قرار گرفته است.
وی گفت: برداشت‌های غیرکارشناسانه از منابع آبی زیرزمینی میناب و انتقال آن به مرکز استان و فروش به کشتی‌های خارجی بیشترین ضربه را به زندگی مردم میناب و طبیعت این منطقه وارد کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e5628a3-2baa-418b-9358-826f7fe27634"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات