728 x 90

اخبار اعتراضي,

بافق، کرج، کرمان؛ اعتراض، اعتصاب و مقابله با ایادی رژیم

-

اعتراض رفتگران کرج در مراسم طرح پاکسازی اماکن عمومی
اعتراض رفتگران کرج در مراسم طرح پاکسازی اماکن عمومی
کرج: رفتگران با اعتراض خود بساط نمایشی موسوم به طرح پاکسازی را برهم زدند
صبح روز دوشنبه 27مهر 1394 ساعت 9 در محدوده باغ سیب مهرشهر، شهرداری کرج به قصد چپاول مردم و اخاذی بیشتر طی اقدامی نمایشی تحت عنوان پاکسازی و نظافت شهر، عده‌یی از رفتگران را گرد آورد، اما رفتگران با اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود بساط این نمایش را بهم ریختند.
در حالی که عکاسان و مدیران و مسئولان شهرداری در این مراسم حاضر شدند رفتگران، بنری اعتراضی را به میان آوردند و نسبت به پرداخت نشدن 4ماه حقوق خود، دست به اعتراض زدند، اعتراض رفتگران تا یک ساعت و در سکوت انجام شد ایادی حکومتی را مجبور به تمام کردن زود هنگام نمایش خود کرد.

کرمان: حمله مزدوران بسیج به خانه‌ها برای جمع‌آوری ماهواره‌ها و مقابله مردم با آنها
دوشنبه 27مهرماه 94 - در چند روز اخیر مزدوران بسیج به خانه‌ها برای جمع‌آوری ماهواره‌ها از پشت بامها حمله می‌کنند که با مقاومت و اعتراض مردم برای جلوگیری از این کار روبه‌رو شده‌اند.

بافق: اعتراض کارگران کاشی زمرد
کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق از اول شهریورماه تعطیل شده است. ایادی رژیم گفته‌اند، علت تعطیلی گران شدن حاملهای انرژی بوده است، اما به‌رغم فروش تمامی تولید کارخانه حقوق 5ماه گذشته و بعضی از مطالبات دیگر کارگران محروم را پرداخت نکرده است.
کارگران در اعتراض به اداره کار رژیم مراجعه کردند در آنجا هم کارگزاران حکومتی به کارگران گفتند: تقصیر خودتان بوده که اعتصاب کرده بودید!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36371b1a-2107-48ad-9980-86ab31549e63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات