728 x 90

اخبار کارگری,اخبار اعتراضي,

کاشان و شوشتر - سه رشته اعتصاب و اعتراض

-

اعتراض کارکنان کارخانه سایپا کاشان در پی اعلام تعطیلی 10 روزه برای بخش تولیدات
اعتراض کارکنان کارخانه سایپا کاشان در پی اعلام تعطیلی 10 روزه برای بخش تولیدات
اعتراض کارکنان کارخانه سایپا کاشان در پی اعلام تعطیلی 10روزه برای بخش تولید
کارکنان کارخانه سایپا کاشان، صبح روز شنبه 25مهر 1394 در پی اعلام تعطیلی 10روزه کارخانه به بهانه‌ ایام محرم، دست به اعتراض و تجمع در محوطه بیرونی کارخانه زدند.

یکی از کارکنان گفت: این نمایندگی، صبح به کارکنان اعلام کرد که بخش تولیدات کارخانه از فردا به مدت 10روز تعطیل می‌باشد و اقدامی نیز برای پرداخت معوقات کارکنان و اضافه کاریهای آنها نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز میزان تولیدات آنها یک دهم قبل رسیده بود و کارکنان نیز درخواست پرداخت طلبشان را داشتند اما توجهی به خواسته آنها نمی‌شد.

کاشان - اخراج کارگران و اعتراض و اعتصاب آنها در کارخانه فرش ماشینی
جمعی از کارگران کارخانه فرش ماشینی (زمرد کویر)، واقع در کیلومتر 4 جاده راوند کاشان، به‌دلیل اخراج 10تن از کارگران تحت بهانهٴ تعدیل نیرو در حالی که 3ماه حقوق طلب دارند، دست به اعتصاب زده و کارخانه را ترک کردند بنا‌ به گفته یکی از این کارگران، تمامی کارگران شیفت صبح و ظهر به این اعتصاب پیوستند.

شوشتر: ادامه تجمع کارگران کشت و صنعت مقابل فرمانداری
روز شنبه 25مهرماه 94 جمعی از کارگران کارخانه کشت و صنعت شوشتر مقابل فرمانداری تجمع نموده و اعلام کردند تا رسیدن به خواسته‌هایشان به اعتراض و اعتصاب ادامه می‌دهند، آنها خواستار بازگشت به‌کار، تضمین امنیت شغلی و پرداخت فوری سه ماه حقوقشان هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73da5001-fcf8-42b0-a348-a85cdff4c05c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات