728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران، ایلام، کرمانشاه، سنندج و هرسین اعتصاب و اعتراض کارگران، کارمندان و دیگر اقشار مردم

-

تجمع اعتراضی کارگران - آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران - آرشیو
روز دوشنبه 20مهر 6رشته اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در شهرهای میهن جریان داشت.

تهران - تجمع و اعتصاب در کارخانه سیگار بهمن
صبح روز دوشنبه 20مهر 1394 ساعت 8، در کارخانه تولید سیگار بهمن وابسته به شرکت دخانیات واقع در محدوده میدان بهمن جمعی از کارکنان انبارداری با همراهی کارگران داخلی کارخانه، کالاهای بسته‌بندی شده را به انبارها منتقل کردند و درب انبارها را بسته و در داخل محوطه کارخانه، تجمع کردند. این اقدام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان بود که نه مسئولان کارخانه و نه کارگزاران حکومتی در وزارت کار بدان توجهی نمی‌کنند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت آبیدر غرب در شهرک صنعتی لیا
صبح روز دوشنبه ساعت 8 صبح گروهی از کارگران شرکت آبیدرغرب در شهرک صنعتی لیا در سنندج، واقع در بلوار دوشان در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق در محل شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت آذرخش پلاستیک
صبح روز دوشنبه 20مهر 94 ساعت 8 صبح تعدادی از کارکنان شرکت تولیدی آذرخش پلاستیک در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، که در زمینه تولید وسایل پلاستیکی فعال است در اعتراض به افزایش ساعت کار بدون پرداخت اضافه کار تجمع و اعلام کردند که بعد از ساعت 14 زمان رسمی به‌کار ادامه نمی‌دهند.

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اداره برق
ساعت 730 صبح روز دوشنبه 20مهرماه 94 گروهی از کارکنان اداره برق شهرستان ایلام که در قسمت کنتورخوانی اماکن کار می‌کنند در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده در محل اداره برق این شهرستان واقع در خیابان موسوم به پاسداران جنب پارک کودک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از دانشجویان رشته عمران دانشگاه آزاد علمی کاربردی
صبح روز دوشنبه 20مهرماه 94ساعت 8 صبح تعدادی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هرسین واقع در خیابان دانشجوی این شهرستان در اعتراض به تشکیل نشدن کلاسهای گروه عمران در محل آموزش این دانشگاه تجمع کردند، ایادی رژیم در دانشگاه اعلام کرده‌اند که چند کلاس گروه عمران در این ترم برگزار نمی‌شود که این موضوع برای دانشجویانی که در مرحله فارغ‌التحصیلی هستند مشکل ایجاد کرده است.


ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از مشترکین گاز
صبح روز دوشنبه 20مهرماه 94 گروهی از مشترکان گاز در شهرستان ایلام در اعتراض به قطع گاز خانه‌های خود در محل اداره گاز واقع در بلوار موسوم به تعمیرکاری تجمع کرده و نسبت به موارد مکرر قطع گاز و همچنین افزایش قیمت آن اعتراض کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43187e6a-4585-419a-b461-e0c58f4430bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات