728 x 90

اخبار سوريه,

مرحله دوم عملیات وبشر الصابرین در قنیطره سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت اعلام کرد:
عملیات «و بشرالصابرین» در قنیطره با وجود حملات هوایی روسیه علیه مناطق مسکونی و شهرهای تحت کنترل رزمندگان، ادامه دارد و وارد مرحله دوم خود شده است. در عین‌حال رزمندگان 50تن از نظامیان اسد از جمله یک افسر را در شهرک اسد به قتل رساندند.

رزمندگان سوریه اعلام کردند بعد از درگیری با نظامیان اسد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها منجر شد، موفق شدند منطقه تل احمر در حومه شمالی قنیطره را تصرف کنند.
 
این عملیات دو ساعت بعد از شروع مرحله دوم عملیات «وبشر الصابرین» در قنیطره اجرا شد. هدف از عملیات وبشر الصابرین، آزادسازی پایگاهها و مناطق تحت کنترل رژیم اسد و رسیدن به غوطه غربی است که توسط نظامیان اسد محاصره شده است.
از طرف دیگر 50تن از نظامیان اسد در درگیریهایی با رزمندگان در سه روز گذشته در ارتفاعات شهرک اسد در حومه دمشق کشته شدند.
 
رزمندگان در بیانیه‌یی اعلام کردند در بین کشته شدگان یک افسر ارتش اسد به‌نام محمد العمری دیده می‌شود. وی فرماندهی تهاجم نظامیان اسد را برعهده داشت. این مزدور همراه با تعدادی دیگر از نظامیان رژیم در یک کمین در عمق مواضع دشمن در منطقه کوهستانی و در نزدیکی مرکز امنیت نظامی اسد، کشته شد.
 
همزمان با عملیات رزمندگان، مردم سوریه علیه تجاوزگری روسیه با مردم اوکراین همصدا شده‌اند. آنها در پاریس در یک تظاهرات مشترک به حمله روسیه به سوریه را محکوم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d17a9738-9b8f-4d67-88ff-6a161ef15003"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات