728 x 90

اخبار اعتراضي,

ایلام، کرمانشاه و سنندج - ۵ رشته اعتصاب و اعتراض برای سانسور و حقوقهای پرداخت نشده

-

سنندج
سنندج
روز شنبه 11مهر، در استانهای ایلام، کرمانشاه و سنندج 5رشته اعتراض و اعتصاب علیه سیاستهای سانسور رژیم و همچنین پرداخت نشدن حقوق کارگران در جریان بود:

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از صاحبان شرکتهای خدمات اینترنتی در سنندج
صبح روز شنبه 11مهر 94 گروهی از شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی در شهرستان سنندج در اعتراض به ندادن سرویسهای خدماتی مناسب از طرف شرکت مخابرات رژیم در سنندج و همچنین قطع بودن مستمر خطوط اینترنتی در محل شرکت مخابرات سنندج واقع در خیابان انقلاب تجمع اعتراضی برگزار کردند.
این شرکتها که ارائه دهنده خدمات اینترنتی صبا نت و شاتل هستند یک ماه است که از طرف مخابرات رژیم سیستم‌های آنها دچار اختلال شده است و پاسخگوی مشتریان خودشان نیستند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت تولیدی پروفیل
صبح روز شنبه 11مهر 24نفر از کارگران شرکت تولیدی پروفیل سیندژ در اعتراض به نگرفتن دو ماه حقوق، در محل دفتر مدیریت این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند. دست‌اندرکاران شرکت به کارگران گفته‌اند به‌دلیل رکود در بازار و شرایط اقتصادی خراب تا مدتی دیگر پرداخت حقوق کارگران به‌طور قطع وجود ندارد. این تجمع اعتراضی در شهرک صنعتی سنندج در کیلومتر 5 جاده سنندج - دوشان برگزار شد.


ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران تولیدی شیر و دام شرکت دام آوران
صبح روز شنبه 11مهر 94 جمعی از کارگران شرکت تولیدی شیر و دام آوران غرب واقع در شهرک صنعتی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حق اضافه کاری در محوطه این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کرده و اعلام کردند که در صورت پرداخت نشدن حقوقشان دست از کار خواهند کشید.


سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از صاحبان نانوایی‌ها 
گروهی ازصاحبان نانوائیهای سنندج صبح روز شنبه 11مهرماه 94 در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلاتشان از طرف انجمن صنفی خبازان سنندج و همچنین ندادن وام به آنها در محل این انجمن در سه‌راه خیابان ادب سنندج تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت ارتباطات زیر ساخت 
گروهی از کارگران شرکت ارتباطات زیر ساخت کرمانشاه که نزدیک به 7ماه است که حق اضافه کاری آنها پرداخت نشده است در محل مدیریت این شرکت تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به سیاستهای ضدکارگری ابراز کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/936dbd55-422d-458b-8980-04f329a1e4d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات