728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,مذاكرات هسته اي,

سوز و گداز باند خامنه‌ای از برباد رفتن وجهه ضداستکباری نظام

-

مذاکرات هستهای
مذاکرات هستهای
سوز و گداز روزنامه‌های باند خامنه‌ای از برباد رفتن دجالگریهای رژیم تحت عنوان علمداری مبارزه با استکبار نظام در اثر برجام و ملاقات ظریف و اوباما در روز 11مهر نیز ادامه دارد.

 

 کیهان ارگان خامنه‌ای در یادداشت روز خود از جمله نوشت: نظامی که علمدار مبارزه با استکبار و تنها تهدید جدی و راهبردی علیه سیاست‌های زورگویانه واشینگتن در منطقه است و آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند، دست دادن وزیر امور خارجه‌اش با رئیس‌جمهور چنین کشوری، چه معنایی می‌تواند داشته باشد و دیگران درباره آن چه قضاوتی خواهند کرد؟
 
روزنامه سیاست روز وابسته به باندهای دلواپس نیز در سرمقاله‌اش از تحقیر شدگی نظام در داستان ویزا ندادن به ظریف سوز و گداز کرد و از جمله نوشت: اگر این ملاحظات سیاسی نبود و در این سیاست خارجی و دیپلوماسی فقط اندکی، انقلابی‌گری هم تزریق می‌شد، اکنون شاهد قلدری سران آل‌ سعود علیه ایران نبودیم.
این رژیم گستاخ شده است چون تصور می‌ کند توافق هسته‌ای جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کرده است... برداشت او و اربابانش این است که توافق هسته‌ای به ایران تحمیل شده است و اکنون که چنین شرایطی برای جمهوری اسلامی در این توافق ایجاد شده، می‌تواند با هر زبانی با ایران سخن بگوید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61360c96-0258-48c2-9fb8-39668a4e3958"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات